Toon posts:

[IIS/Windows XP] inetinfo.exe crashed bij veel connecties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren hebben we een stresstest uitgevoerd voor een applicatie die op een Windows XP machine IIS gebruikt. Het is een web service (SOAP-server) gemaakt met C#. Wanneer we het aantal connecties opvoerden liep inetinfo.exe vast:
De instructie op 0x77c13283 verwijst naar geheugen op 0x008acd05. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Ik had eerder een timeout verwacht of een iets duidelijkere foutmelding bij overbelasting, of is dit niet normaal? Het lukt me niet te achterhalen wat nou eigenlijk precies het probleem is, behalve dan dat dit op treedt bij veel gelijktijdige connecties.

Tweede vraag is of de beperking van het aantal connecties ook geldt als alle connecties van één client af komen?

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 22:11

mulder

ik spuug op het trottoir

Het zou idd iets met de connecties te maken kunnen hebben (max. 10) Je moet dan HTTP Keep Alives uitzetten in IIS

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat? En waarom dan een crash? Tips hoe/waar ik dit uit kan zoeken?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:16:
Maar wat? En waarom dan een crash? Tips hoe/waar ik dit uit kan zoeken?
Omdat IIS 5.1 in XP niet bedoeld en geschikt is voor produktie-omgevingen, en een stresstest ook nooit relevant en accuraat vergelijkingsmateriaal gaat opleveren.

Pak een 180 dagen fully functional trial 2003 Server (hier: http://www.microsoft.com/...uation/trial/default.mspx ) en test het met IIS6 als dat je target platform is.

[ Voor 9% gewijzigd door alt-92 op 22-03-2006 21:53 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device