Ik heb een script welke standaard status offline weer geeft en dan gaat updaten. Aan de hand van die update kan er een resultaat uitkomen.
Laten we zeggen, status standaard is afbeelding 1. Status aan is afbeelding 2. Ik heb nu dit:
Nou werkt het wel, ik zie meteen afbeelding 1 (alle afbeeldingen zijn gepreload) maar er overheen zie ik het plaatje dat de afbeelding aan het laden is (doorzichtig vierkantje met tekeningetje er in). Nadat het PHP script klaar is gooit ie het juiste plaatje er overheen maar in de tussentijd zie ik dus die tijdelijke afbeelding
De vraag is, is er een manier om dat weg te krijgen
Dan wel via een truckje/hack of scripting taal. Ik weet dat het client-side te veranderen is, maar dat is geen optie 
Alvast bedankt
Laten we zeggen, status standaard is afbeelding 1. Status aan is afbeelding 2. Ik heb nu dit:
HTML:
1
| [img]"bestand.php"[/img] |
Nou werkt het wel, ik zie meteen afbeelding 1 (alle afbeeldingen zijn gepreload) maar er overheen zie ik het plaatje dat de afbeelding aan het laden is (doorzichtig vierkantje met tekeningetje er in). Nadat het PHP script klaar is gooit ie het juiste plaatje er overheen maar in de tussentijd zie ik dus die tijdelijke afbeelding
Alvast bedankt
[ Voor 12% gewijzigd door m33p op 22-03-2006 18:13 ]