[XP] Links/Buttons werken niet meer in IE.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Topicstarter
Het probleem is het volgende. Inlog schermen, zoek velden en links die een javascript bevatten werken niet meer. BIj de inlog schermen en zoekvelden wordt nog wel de pagina herladen (alsof de actie wordt uitgevoerd) maar de gegevens uit de velden worden niet verzonden. De links met een javascript worden simpelweg gewoon niet geopend. Een ander vreemd iets is dat bij de optie "Zoeken (op deze pagina)" de knop "Volgende zoeken" gedeactieveerd is.
Javaacript staat in IE gewoon aan. Heeft iemand misschien een idee wat er aan de hand kan zijn.

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens mij zei ik in je vorige toic ook al dat het niet in Windows Operating Systems thuis hoort? Ik had daar ook al in gezegd dat eigen inzet toch wel belangrijk is en dat ontbreekt nog steeds.

Ik ga dit topic dus wederom sluiten - we verwachten van jou in ieder geval in een topic dat we horen wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen (waar heb je al eens op gezocht? Welke tools heb je al geprobeerd? heb je ie al gerepaired, hijackthis al gedraaid, je firewall e.d. al eens gedeinstalleerd, etc.)

Dit topic is gesloten.