Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Wauw, een sig!
[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 23-03-2006 09:35 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb Windows XP Professional SP2
Dit krijg ik te zien, wanneer het verwijderen van de drivers niet gelukt is..
En eventueel met Drivercleaner pro de AC '97 cleaner file laden en alles een keer schoonmaken.
Dan zou het weer moeten werken.
meuktracker: Driver Cleaner Professional 1.3
[ Voor 60% gewijzigd door Janssen op 23-03-2006 15:16 ]
Verwijderd
Geloof het of niet, dat had ik ook al geprobeerd. Ook had ik alles handmatig verwijderd + Drivercleaner uitgevoerd. Toen ik de nieuwe drivers wilde installeren, kreeg ik het zelfde probleem als bij de uninstall!Janssen schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:14:
Al geprobeerd om de AC '97 in het bios een keer te disablen en weer enablen?
En eventueel met Drivercleaner pro de AC '97 cleaner file laden en alles een keer schoonmaken.
Dan zou het weer moeten werken.
meuktracker: Driver Cleaner Professional 1.3
Dat is het ook niet helaasVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:20:
Als ik (toen ik nog aan Windows deed) m'n AC'97 drivers wilde updaten, bleef hij altijd heel lang hangen in een heel klein venstertje, met een voortgangsbalkje erin, die dus precies halverwege leek te stoppen. Het leek dan net alsof ie vastliep, maar eigenlijk moest ik gewoon 10 minuten ofzo wachten. Misschien moet jij ook gewoon even geduld oefenen onder het updaten