Realtek AC'97 drivers

Pagina: 1
Acties:

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 21:28
Ik kan mijn Realtek AC'97 drivers niet verwijderen. Ik wil de audio drivers updaten, maar tijdens de install en/of de uninstal stopt deze abrupt en wil niet verder gaan. Ik moet dan gewoon het installatievenster sluiten. Ik het ook via de safe mode en via apparaatbeheer geprobeerd, maar lukt ook niet...

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40

Outerspace

Admin General Chat
Wellicht een aparte manier om er van af te komen, maar als je de geluidskaart verwijderd en opnieuw installeert heb je het probleem dan ook?

Wauw, een sig!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Staan er geen meldingen in je eventlogs? Kun je ze in veilige modus wel verwijderen? Welk OS draai je trouwens?

[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 23-03-2006 09:35 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Aurora
Het is trouwens een ingebouwde geluidskaart, van de A8N-SLI Premium. Via veilige modus werkt niet en er staat niets vermeld bij de event logs!

Ik heb Windows XP Professional SP2

Dit krijg ik te zien, wanneer het verwijderen van de drivers niet gelukt is..
Afbeeldingslocatie: http://pic20.picturetrail.com/VOL1222/4511765/9510915/134889495.jpg

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Al geprobeerd om de AC '97 in het bios een keer te disablen en weer enablen?
En eventueel met Drivercleaner pro de AC '97 cleaner file laden en alles een keer schoonmaken.
Dan zou het weer moeten werken.

meuktracker: Driver Cleaner Professional 1.3

[ Voor 60% gewijzigd door Janssen op 23-03-2006 15:16 ]

Verwijderd

Als ik (toen ik nog aan Windows deed) m'n AC'97 drivers wilde updaten, bleef hij altijd heel lang hangen in een heel klein venstertje, met een voortgangsbalkje erin, die dus precies halverwege leek te stoppen. Het leek dan net alsof ie vastliep, maar eigenlijk moest ik gewoon 10 minuten ofzo wachten. Misschien moet jij ook gewoon even geduld oefenen onder het updaten :)

• Aurora
Janssen schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:14:
Al geprobeerd om de AC '97 in het bios een keer te disablen en weer enablen?
En eventueel met Drivercleaner pro de AC '97 cleaner file laden en alles een keer schoonmaken.
Dan zou het weer moeten werken.

meuktracker: Driver Cleaner Professional 1.3
Geloof het of niet, dat had ik ook al geprobeerd. Ook had ik alles handmatig verwijderd + Drivercleaner uitgevoerd. Toen ik de nieuwe drivers wilde installeren, kreeg ik het zelfde probleem als bij de uninstall!

• Aurora
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:20:
Als ik (toen ik nog aan Windows deed) m'n AC'97 drivers wilde updaten, bleef hij altijd heel lang hangen in een heel klein venstertje, met een voortgangsbalkje erin, die dus precies halverwege leek te stoppen. Het leek dan net alsof ie vastliep, maar eigenlijk moest ik gewoon 10 minuten ofzo wachten. Misschien moet jij ook gewoon even geduld oefenen onder het updaten :)
Dat is het ook niet helaas ;)

Pagina: 1