GeForce 5200 wil TV niet

Pagina: 1
Acties:

• Digidoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-07 09:47

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een GeForce 5200 videokaart met zowel composite out als super video out. Vroeger kon ik met mijn kleine televisietje dan prima een dvdtje kijken die ik dan afspeelde op de pc. Tegenwoordig heb ik een iets grotere Sony tv met comp in, super video in en scart. Ik heb op elke mogelijke manier geprobeerd om de TV ook een bureaublad te laten weergeven, maar helaas het lukt niet.

Ik heb alle nieuwe drivers van Nvidia en ik kan de tv ook wel vinden daarmee, maar er gebeurd gewoon niets.

Hartelijke dank voor jullie (toekomstige) reacties!

Groeten,

Bart

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Zo kan niemand er wat mee natuurlijk, het enigste wat we nu weten is dat het niet werkt, en daar zouden zoveel redenen voor kunnen zijn.Vertel eens wat je al geprobeert hebt.

PS:
Hartelijke dank voor jullie (toekomstige) reacties!
Groeten,
Bart

is niet nodig;)

• Digidoo

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
Hoi,

Nou, het probleem is nu zelfs veranderd. Ik ging namelijk maar eens die TV FAQ van jullie lezen en kwam daar het programmatje "TV Tool" tegen. Heel leuk en aardig gedownload, geinstalleerd en opgestart.

Ik vind daar een knop "TV Mode". Klik ik op en toen verloor ik mijn beeld van het beeldscherm. De tv deed nog steeds niet, hoewel deze goed was ingesteld en aangesloten. Ik zit nu in veilige modus te klooien en ik heb TV Tool ondertussen verwijderd, maar als ik gewoon wil opstarten verdwijnt mijn beeld telkens bij het inlogscherm.

Weer een totaal ander probleem waar ik helemaal niets van snap. Als dit is opgelost gaat het er dus om dat ik op mijn tv scherm op geen enkele manier beeld krijg van mijn pc.

--

Okee opgelost. Hoop geklooi in safe mode, opnieuw drivers van nvidia geinstalleerd. Doet 't nu weer. Krijg echter met geen van tweeen beeld van mijn pc op die tv! Ik heb de composite out -> scart, s-vhs -> scart, comp -> comp, s-vhs -> comp, comp -> s-vhs. Het werkt allemaal niet. TV tool bracht me nog verder van huis en ik hoop dat het niet iets van kabelbreuk is ofzo...

[ Voor 22% gewijzigd door Digidoo op 22-03-2006 20:45 . Reden: Een probleem opgelost... ]

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 18:11
Heb laatst ook een oud pc-tje met een FX5200 aangesloten op de tv.

Met component. (dat is toch met geel, zwart/wit en rood?)

Philips tv ingesteld op AV kanaal. En werken.
De resolutie had ik natuurlijk wel van te voren op 720x480 gezet en met 16bits kleuren.
Werkt gewoon goed bij mij.

• Digidoo

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
Heb het op allerlei resoluties geprobeerd, waaronder die jij voorstelde. Werkt niet. Zou toch allemaal makkelijker moeten gaan...