Toon posts:

Webpagina print alleen 1e pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het al eens vaker tegen gekomen dat ik bij het printen van een webpagina alleen 1 pagina uit de printer komt... De rest van de pagina print hij niet uit, die probleem heb ik bij Internet Explorer en Firefox. Ook op andere machines print hij de rest niet uit, wat kan hier het probleem van zijn??

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Om welke pagina gaat het? Zit er genoeg papier in de printer? Gebeurd het altijd? Wat had je zelf al aan info gevonden? Staat er een speciale print stylesheet op die sites? Enz... beetje meer inzet verwachten we wel.

Verwijderd

Topicstarter
1. Er zit genoeg papier in de printer
2. Ik geef aan dat de hele pagina geprint moet worden
3. In de broncode kan ik niks vinden wat het mogelijk zou kunnen zijn, het enige waar ik aan zat te denken is misschien de doctype?? (is nu: !DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> )
4. Er is GEEN stylesheet voor het printen...

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 11:55

MAZZA

Barbie is er weer!

Maar om welke site gaat het nou?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Idd, we zijn meer info nodig willen we een goed antwoord kunnen geven.

Verwijderd

Een probleem kan zijn: het instellen van een hoogte van een bepaald element, bijvoorbeeld het html of body element. Als die 100% hoog mag zijn, kun je wel raden dat er een deel buiten valt. En dan is het maar weer afhankelijk van andere properties of de content dan uit dat element mag lopen.
Pagina: 1