Al enige tijd plaats in mijn foto's op deviantart.com maar, gezien het aantal bezoekers en reacties die hier méér geplaatst zullen worden, leek het me wel leuk mijn beste foto's ook hier te plaatsen.
De meeste zijn gemaakt met mijn EOS 20D | EF-S 17-85mm IS, maar heb ook nog een paar foto's geplaatst die ik goed vond en met mijn vorige camera, Powershot G3, heb gemaakt.
Ik ben benieuwd...
Klik voor een grotere versie!
1. Carroussel - In de Efteling

2. Efteling avond shot II

3. La Grande Arche in La Defense Parijs

4. Web of Steel - Genomen van onder La Grande Arche in Parijs

5. De Eifeltoren - Misschien geen super origineel onderwerp. Maar ik had 'm nog nooit vanuit deze hoek gezien.

6. Pegasus - Achtbaan in de Efteling, later met Photoshop wat snelheid "toegevoegd".

7. Oleander - Één van de foto's die ik nam tijdens een middagje testen met m'n eigen mini studio. Ik heb de hele serie hier staan.

8. Walking with the fishes - Genomen in Diergaarde Blijdorp
De meeste zijn gemaakt met mijn EOS 20D | EF-S 17-85mm IS, maar heb ook nog een paar foto's geplaatst die ik goed vond en met mijn vorige camera, Powershot G3, heb gemaakt.
Ik ben benieuwd...
Klik voor een grotere versie!
1. Carroussel - In de Efteling

2. Efteling avond shot II

3. La Grande Arche in La Defense Parijs

4. Web of Steel - Genomen van onder La Grande Arche in Parijs

5. De Eifeltoren - Misschien geen super origineel onderwerp. Maar ik had 'm nog nooit vanuit deze hoek gezien.

6. Pegasus - Achtbaan in de Efteling, later met Photoshop wat snelheid "toegevoegd".

7. Oleander - Één van de foto's die ik nam tijdens een middagje testen met m'n eigen mini studio. Ik heb de hele serie hier staan.

8. Walking with the fishes - Genomen in Diergaarde Blijdorp