Toon posts:

Wat is dit nog waard. Niet getaxeerd!

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zondag heb ik dit bericht in het grote WIDNW topic geplaatst, ten onrechte is mijn systeem niet getaxeerd meer de systemen na mij wel! Misschien weten jullie wat dit nog waard is:

---Orgineel bericht---

Ik zit er over te denken een nieuw systeem te kopen maar wat is het oude dan nog waard?

Standaard kast inc 350 watt standaard voeding. (Q-Tec)
Liteon 24x CDRW brander
MSI 845PE Max2 (Moederbord)
Geforce4Ti (Videokaart)
2X512 Kingston DDR333 en DDR400 (Geheugen)
20GB Samsung 5600rpm (Harde schijf)
Intel 2,4GHz Pentium 4 (Processor)

Als het kan per onderdeel taxeren...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 15:50 ]

Verwijderd

tacheneveftig jeuro

Verwijderd

Het feit dat dit topic (tijdelijk) dicht is, is **GEEN** vrijbrief om "hoeveel is ... waard???" topics te openen. Dergelijke topics zijn niet conform GoT policy (simpelweg omdat het altijd wel op te zoeken valt, hoe denk je dat Terw_Dan kon taxeren) en zullen dus op slot gaan. Helaas is er gewoon even geen plek om je taxaties kwijt te kunnen. Maar zie dat vooral als uitdaging om even zelf op zoek te gaan - zo moelijk is het niet

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik hoop dat jullie een uitzondering kunnen maken omdat ik dit bericht zondag al in het topic geplaatst had en het is overgeslagen met texeren... :S

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:48:
Zondag heb ik dit bericht in het grote WIDNW topic geplaatst, ten onrechte is mijn systeem niet getaxeerd meer de systemen na mij wel! Misschien weten jullie wat dit nog waard is:

---Orgineel bericht---

Ik zit er over te denken een nieuw systeem te kopen maar wat is het oude dan nog waard?

Standaard kast inc 350 watt standaard voeding. (Q-Tec) [30]
Liteon 24x CDRW brander [15]
MSI 845PE Max2 (Moederbord) [30]
Geforce4Ti (Videokaart) [30]
2X512 Kingston DDR333 en DDR400 (Geheugen) [50]
20GB Samsung 5600rpm (Harde schijf) [20]
Intel 2,4GHz Pentium 4 (Processor) [70]

Als het kan per onderdeel taxeren...
[dump-maar-neer-en-iemand-luistert-vast-wel :/]

Samen denkik rond de 200€, misschien wat meer. Ligt eraan hoeveel er geboden wordt.

---
Maar nu de aso-modus:

Je weet dat je niet getaxeerd bent (fout gemaakt oid?), je hebt het in het topic niet nagevraagd, en nu open je uit eigen houtje (tegen de policy) zelf maar iets!
Niet doen, het forum gaat er echt op achteruit zo :/

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 17:51
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:51:
[...]

Sorry maar ik hoop dat jullie een uitzondering kunnen maken omdat ik dit bericht zondag al in het topic geplaatst had en het is overgeslagen met texeren... :S
"Wij" zijn ook gewoon gebruikers, en er is een reden dat de normale taxateur het topic dicht heeft laten doen. Dus hij gaat het nu ook niet taxeren, en zoals hierboven al gegeven; zoek zelf even wat op 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:51:
[...]

Dan zoek je zelf wat, zo moeilijk is dat niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dit topic kan verwijdert worden...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.