Toon posts:

FTD

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
"Er heeft recentelijk iemand succesvol gebruik gemaakt van FTDv3 met deze verbinding. Om misbruik te voorkomen is registratie 48 uur geblokkeerd."

Voorgaande melding kreeg ik na het aanmaken van een nieuwe account. Ik heb hiervoor nog nooit FTDv3 gebruikt en/of geïnstalleerd en ik ben de enige die hier gebruik maakt van een internetverbinding. Heeft iemand een idee waarom ik toch deze melding krijg?? En nog beter, wat ik hier aan kan doen?

Tnx a lot

Verwijderd

Wat heeft dit met internetproviders en hosting te maken? :Z

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:27:
Wat heeft dit met internetproviders en hosting te maken? :Z
Je kan ook gewoon een oplossing geven of niet reageren. Daar hebben we topic report voor.

@ts:
Waarschijnlijk is dit een fout in de registratieprocedure van FTD. Normaliter gebeurt dit neem ik aan als iemand anders via hetzelfde IP over een andere gebruikersnaam gebruik heeft gemaakt van FTD, of via een ander IP maar met dezelfde gebruikersnaam. Een mailtje sturen naar FTD lijkt me de handigste optie :)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Topicstarter
Tnx Scyth! Ga ik doen!

Sorry als ik dit onder het verkeerde topic heb geplaatst...

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:09:
"Er heeft recentelijk iemand succesvol gebruik gemaakt van FTDv3 met deze verbinding. Om misbruik te voorkomen is registratie 48 uur geblokkeerd."

Voorgaande melding kreeg ik na het aanmaken van een nieuwe account. Ik heb hiervoor nog nooit FTDv3 gebruikt en/of geïnstalleerd en ik ben de enige die hier gebruik maakt van een internetverbinding. Heeft iemand een idee waarom ik toch deze melding krijg?? En nog beter, wat ik hier aan kan doen?

Tnx a lot
Is het nou gelukt om je acount aan te maken?
Zo nee, kan het aan de ledenstop liggen!
heb je wel versie 3.7.3????

[ Voor 6% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 22-03-2006 16:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee is nog niet gelukt. Aantal gebruikers is pas ruim uitgebreid, dus daar kan het volgensmij niet aan liggen. Ik wil die lui van FTD emailen. Heb me aangemeld op hun site 'http://forum.ftd.nu/', maar om ze te kunnen emailen moet je wel je FDT user account gekoppeld hebben aan het forum account.
mmmm....schiet lekker op zo.

Het leven is zo leuk ;)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Over FTD is al een groot topic: FTD 3.7(.3) - Wat vinden we ervan ?? :)
Daar past deze vraag prima in.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.