Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 23:59
Ik ben op zoek naar een nieuw abbonement met geen, of een goedkoop teostel. alleen toen ik al mn 'standaard' sites afliep (2call, typhone, gsm-shop, etc.) toen viel me opeens op dat er niet mer aan cashback wordt gedaan.

zijn er nog winkels die dat wel doen? of mag het niet meer tegenwoordig?

(hha, anders moet ik gewoon een leuk kado uitzoeken denk ik, misschien een psp of n ipod of zo)

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ik heb zo'n anderhalf jaar terug een 2jarig kpn hi 25 cashback afgesloten bij gsm easy. Ik kreeg toen €480 uitgekeerd maar het viel me op dat kort daarna de cashbacks daalde en dat er meer sim-only aanbiedingen kwamen die dus cash-back en abo verrekenden.
Ik denk niet dat het kwestie van mogen is, maar dat het voor de consument wat gemakkelijker wordt gemaakt.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Meeste providers verbieden cashback, je kan je wel opgeven voor nieuwsberichten van de shops die je genoemt hebt, die sturen dan af en toe een persoonlijke "aanbieding" link waar je abonnementen met cashback kan afsluiten.

Trouwens je kan ook op www.telecomvergelijker.nl kijken voor leuke gsm aanbiedingen.

[ Voor 19% gewijzigd door B0MBACI op 23-03-2006 01:26 ]

Verwijderd

Cashback is nog steeds veel gerbuikt hoor.

Ik heb net 2 dagen geleden een mooie cashback abbonement aanbieding afgesloten :) .

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Cashback wordt geloof ik alleen nog gebruikt door KPN en HI, de rest van de providers heeft het verboden (maar dit weet ik niet zeker, want als het over telecom gaat dan veranderen dingen altijd heel erg snel :P).

Dat zeg ik....

Verwijderd

Biobakker schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:12:
Cashback wordt geloof ik alleen nog gebruikt door KPN en HI, de rest van de providers heeft het verboden (maar dit weet ik niet zeker, want als het over telecom gaat dan veranderen dingen altijd heel erg snel :P).
T-mobile heeft zeker ook nog cashback acties. Want er is nu een aanbieding met Flex 30 en een paar honderd euri terug. Bij de gsm-shop (niet online te zien).

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:38

Q-bone

Dusss...

orange heeft een castback voor hun 32,50 abonnement, krijg je 270euri terug, en betaal je 7,29 per maand voor dat abonnement. je kan hem zelfs degraden na een half jaar naar een 22,50 abbo, dan betaal je effectief 2 euri nog wat ;)

bla?

Pagina: 1