Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[KAV 6.0] PC loopt vast tijdens uitvoeren full scan *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik gebruik momenteel Kaspersky Internet Security 6.0 version 6.0.0.297b en heb er problemen mee.
Op veel sites die ik afgesnuffeld heb wordt de software van kaspersky nogal aangeprezen en het zou een van de beste scanners moeten zijn.Echter bij mij is het geval dat bij een full system scan (op basis van inhoud bestand) hij iedere keer hopeloos vastloopt. Komt dit vaker voor, waar kan het aan liggen (ik windows xp sp2, met firewall en security center uitgeschakeld), ik heb geen andere sofware geinstalleerd waar het mee zou kunnen conflicteren.
Zo als het er nu uit ziet zou ik al bijna geneigd zijn te zeggen dat KIS 6.0 een waardeloos programma is dat je pc laat crashen, misschien dat iemand anders er zijn licht over kan laten schijnen, anders ga ik denk ik weer terug naar nod32.
B.v.d

Tolgod

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hij liep bij mij anders nooit vast? Kijk eens in je logboeken voor foutmeldingen. En heb je een reinstall al eens uitgeprobeerd?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik zou er rekening mee houden dat het nog beta-software is. Bij welk bestand loopt ie vast? Scan dat bestand eens apart, mits het iedere keer dezelfde is. :)

offtopic:
Ik pas je titel nog even iets aan :)

Signature