Reageren in Shop Survey kan niet door negatief karma

Pagina: 1
Acties:

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Hallo,

Ik sta al een hele beste tijd ingeschreven op Tweakers.net & Gathering.Tweakers.net , nu heb ik al meerdere keren netjes een shop survey willen invullen maar ik krijg telkens te lezen dat me karma niet goed is.

Ten eerste, ik heb bijna niets of niets gepost op de frontpage en ik ben al veel langer dan 2 weken ingeschreven hier.

Wat te doen.... ik zou graag een shop survey willen invullen namelijk...

Blij Met Wilco

Verwijderd

Zoals in je profiel te zien is (http://tweakers.net/gallery/125839) heb je een karma van -1.
Je kan dat eenvoudig wegwerken door kwalitatief goede reacties te plaatsen op de frontpage, die dan ook alszodanig door andere Tweakers.net bezoekers beoordeeld worden.
Meer daarover hier

Zodra je karma niet meer onder het vriespunt ligt kan je weer Shop Surveys plaatsen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Die posts op de Frontpage die worden allemaal beoordeeld. Jij hebt in dit geval een negatieve beoordeling meegemaakt en die zal dus positief moeten worden. Dus wat ik denk is dat je meer moet reageren op Tweakers.net zelf en in dit geval goede en posittieve beoordelingen scoren ;)

offtopic:
wat Floppus dus ook zegt ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 22-03-2006 13:34 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Vaak heb of weet ik niets te plaatsen bij berichten en nutteloos gaat posten lijkt me ook niet de oplossing...

Blij Met Wilco

• Outerspace

Outerspace

-Thunder- schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:35:
Vaak heb of weet ik niets te plaatsen bij berichten
Als je dat weet, waarom plaats je dan zo'n bericht ;)
en nutteloos gaat posten lijkt me ook niet de oplossing...
Waarom nutteloos? Als jij een goed onderbouwde reactie hebt is het niet nutteloos ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Outerspace op 22-03-2006 13:39 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mjah, wij kunnen er ook niets aan doen :P . Het systeem werkt nu eenmaal zo en het is vrij eenvoudig om goede reacties te plaatsen door net even wat achtergrondonderzoek te doen bij een nieuwsje en dan je mening daarover te geven. Daardoor krijg je wel weer een positief karma en dan kun je surveys plaatsen.

Ik heb trouwens je titel aangepast, want wat er stond was niet echt beschrijvend.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik zal eens kijken wat ik kan doen dan :)

Blij Met Wilco

Verwijderd

Sterker nog, het 'minder nuttig' posten in het verleden heeft tot de negatieve karma geleid ;) Nou is de schade van -1 goed te overzien, en makkelijk weg te werken.

Er komen enorm veel soorten nieuws langs, dus er zal vast een keer iets zijn waar jouw interesses liggen waardoor je iets toe kan voegen. Ik plaats bijvoorbeeld [Verwijderde gebruiker] ook niet zo vaak reacties op de frontpage, maar áls ik er een plaats, dan maak ik er ook werk van :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 13:40 ]

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Als ik op 0 sta kan ik een shop survey in vullen of moet ik dan ook nog een aantal punten hebben ?

Blij Met Wilco

• Outerspace

Outerspace

Probeer het anders eens uit, maar natuurlijk +punten zijn altijd beter ;)

Pagina: 1