Ik ben een database over aan het zetten van interbase 7.5 naar firebird 1.5.3. Nu krijg ik een foutmelding als ik de database probeer te restoren in firebird. Het is een IBPP SQLException. SQL Message 101 met de melding segment buffer length shorter than expected. Bij de uitgebreide log zie ik dat het misgaat bij het restoren van een domain, helaas staat er alleen een nummer bij zodat ik niet kan achterhalen welke het nu precies is.
Ook heb ik geprobeerd het oude database bestand naar de server te kopieeren en met die een nieuwe database te creeeren. Dan krijg ik ook een foutmelding: SQL Message -820 wrong or obsolete version, unsupported on-disk structure for file ... found 11 support 10.
Ik neem aan dat dit een compatibility-issue is tussen ib7.5 en fb1.5? Is er een manier deze database toch te porteren?
Alvast bedankt voor reactie!
Ook heb ik geprobeerd het oude database bestand naar de server te kopieeren en met die een nieuwe database te creeeren. Dan krijg ik ook een foutmelding: SQL Message -820 wrong or obsolete version, unsupported on-disk structure for file ... found 11 support 10.
Ik neem aan dat dit een compatibility-issue is tussen ib7.5 en fb1.5? Is er een manier deze database toch te porteren?
Alvast bedankt voor reactie!