Toon posts:

[Nickchange] Hydra212 > Enigma^

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mag m'n nickname veranderd worden van Hydra212 naar Enigma^?

Op de frontpage en op 't forum aub.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 11:18 ]

Verwijderd

Done @ Frontpage; voor het forum kan je een aanvraag plaatsen in Schop een Modje

Niet over krap drie maanden wéér een nickchange hè? ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 12:05 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > SeM

Verwijderd

Topicstarter
Uh... wat? :)

Ik zie 'm al staan in Shop een Modje. Kan dat?
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:00:
Niet over krap drie maanden wéér een nickchange hè? ;)
Is goed hoor. :) Bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 12:20 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je hebt in januari 2006 nog een nickchange gehad, dus je moet nog even wachten...
Nickchange regels *updated*

Daar staat ook in dat ^ niet toegestaan is in een nickname op het forum.

[ Voor 46% gewijzigd door Canaria op 22-03-2006 12:31 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:19

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

ivm met het linken naar de DSP naar FA

Verwijderd

Topicstarter
SeM kan ik nog begrijpen. 'Shop een Modje', alleen al die andere afkortingen... :? :)

Edit:

Nou ja, dan wacht ik nog maar even. Maar waarom is '^' niet toegestaan en die gare tekens als 'î' wel. Maar ja.. regels zijn regels.

Edit 2:

Op de frontpage is een '^' wel toegestaan en op 't forum niet.. sorry hoor, maar what the f*ck? Niet lullig bedoelt hoor, maar een beetje vaag. :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 13:59 ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
De FP werkt nu eenmaal met een andere database dan het forum, wat al een verklaring kan zijn voor technische verschillen. Verder wordt het ook op het forum niet echt aangemoedigd om dergelijke vreemde tekens te gaan gebruiken, maar is het technisch niet onmogelijk

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:24
Hoe zit dat dan als de merge komt en mensen met tekens zoals '^' in hun T.net naam de voorkeur geven aan hun T.net naam? Lijkt me overigens niet dat het een kwestie van databasebeperking is, maar gewoon een kwestie van niet gewenst, waar ik wel in kan komen overigens ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 23-03-2006 18:29 ]

The devil is in the details.

• Harm
  • Niet online
IMHO was het '^' ook niet op de frontpage toegestaan, juist om te voorkomen dat er later eventueel problemen ontstaan. Daarnaast is het al sinds jaar en dag zo dat Nickchange regels *updated* vrijwel compleet ook op de frontpage geldt, ook al is dat niet heel erg duidelijk aangegeven. Wat mij betreft pas ik dus je nickname alsnog aan.

Verwijderd

Ik had al gecontroleerd of het teken meer voorkwam en dat was zo, dus zag er geen probleem in... Had ik iets verder moeten kijken, want het komt alleen voor in Nicks van 02-02-2002 of eerder :)

My bad.

• Harm
  • Niet online
Dit staat zelfs gewoon in de FAQ van dit forum, en neej ik heb het er niet net in gezet :P . Ik haal dat '^' dus nu weg op de frontpage. Probleem ook weer opgelost.
Pagina: 1