KPN telefoonaansluiting, aansluiten.

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-10 16:01
ik zou niet weten in welk forum ik dit moet plaatsen, misschien dat iemand hem in het goede forum wil zetten?

Vandaag is de KPN monteur langs geweest en heeft de nieuwe KPN lijn opgeleverd. Had echter de hoop dat hij me kon/wilde helpen met een klein probleempje:

Ik woon boven een winkel, probleem is dat er in de meterkast de KPN-lijn binnenkomt en er vervolgens een niet aangesloten kabel met daarin 4 x wit, 4 x blauw, 4 x rood, 4 x oranje kabeltjes naar boven ligt.

Ik moet dit dus op de een of andere manier aansluiten in de meterkast. De KPN monteur melde mij dat ik gewoon 2 draadjes moest kiezen....maarre... dat wordt dan nog een leuke puzzel aan de andere kant van de kabel. Dan heb ik daar wel erg veel opties welke 2 kabels het kunnen zijn.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen/moet aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Zoals je ook in de FAQ had kunnen lezen, is een opmerking in de trant van "als het niet mag, sluit dan maar" nadrukkelijk niet de bedoeling. Als je na het lezen van wat policy's en faq's ècht niet doorhebt waar een topic geplaatst kan worden, dan kun je altijd even wat moderators mailen met je topicstart en vragen waar je dit het beste kunt plaatsen. "Ik weet niet of het hier mag, verplaats maar" valt imho nogal onder dezelfde categorie. Dit zou je na meer dan 800 posts op GoT toch echt al moeten doorhebben ;)

Ik gok overigens dat je in Internet & Netwerken terechtkunt, meerbepaald in Netwerken

[ Voor 17% gewijzigd door Yoeri op 22-03-2006 10:32 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-10 16:01
Daarom heb ik hem hier neergezet, om het 'als het niet mag, verplaats hem dan maar' gebeuren uit te sluiten.

Dacht alleen dat het nodig was om de volledige post te plaatsten omdat het andere misschien niet duidelijk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Na hem eerst verplaatst te hebben, sluit ik hem nu toch, mede naar aanleiding van de opmerkingen van Yoeri. Ik kan me voorstellen dat het voor vaste telefonie wat onduidelijk is waar dit thuishoort.
Toch is het niet de bedoeling om dan maar in LA een topic te openen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.