Toon posts:

Hoe Audio DVD af te spelen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een audio dvd disc gehad die ik graag op me computer wil afspelen. echter is het probleem dat media player clasic, power dvd en win dvd het niet ondersteunen. Weet iemand een software player die wel audio dvds ondersteund ?

Me av receiver heb ik natuurlijk gewoon digitaal aangesloten op me computer ;)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
en waarom speelt hij niet af in powerdvd? krijg je een foutmelding ofzo? ik speel ze hier regelmatig af met power dvd dus dat zou moeten werken.

welke versie van power dvd heb je?

http://www.google.nl/sear...to+play+dvd+audio&spell=1

[ Voor 25% gewijzigd door andreict op 22-03-2006 10:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search functie gebruikt om op onderzoek te gaan voordat ik me topic plaats en daarin werdt verteld dat het onder ander niet werkt met power dvd / windvd al werd er jammer genoeg ook geen alternatief aangeboden.

Maar ik zal het wel even powerdvd gaan proberen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:24

Outerspace

Admin General Chat
Ik heb ook goede ervaring met Intervideo.
Kijk er eens naar, maar ik weet dat PowerDVD ze ook gewoon ondersteund.

Wauw, een sig!

• vanenkelen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:12

vanenkelen

uhmmm.....speechless

Ik weet van Super Audio CD's dat die geen digitale uitgang ondersteunen. Heeft te maken met kopieerbeveiliging. Ik weet niet in hoeverre dit ook voor DVD-A geldt, maar dan zou analoog aansluiten op je versterker misschien ook nog wel eens kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe geen succes, ik vermoed dat het een de audio dvd ligt (creative audige 2 test sample dics). In de dvd menu kan ik alleen credits kiezen. Open ik de bestanden in audio_TS dan geven de spelers een erro dat ze het formaat niet kunne lezen.
Pagina: 1