[svhs] ibm thinkpad a21m

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-02 07:35
Ik heb een thinkpad a21m waar volgens mij een video uit uitgang op zit,aan de rechterkant. Nu heb ik een verloopstekkertje van svhs naar s-video maar deze past er niet eens in. omdat de aansluiting helemaal ingebouwd zit in de behuizing van de notebook.
Ik heb het stekkertje er geprobeerd in te stoppen maar op gegeven moment kan ie gewoon niet verder.

Nu vraag ik mezelf af of het wel een svhs uitgang is omdat het verloop stekkertje er ook gedeeltelijke anders uit ziet. Ik kreeg namelijk ook niet de mogelijkheid om een externe monitor te activeren bij beelschermeigenschappen. Of is dat pas mogelijk als de stekker goed in de svhs poort zit?

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
svhs en s-video zijn eigenlijk hetzelfde...

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Hoort er niet een orgineele IBM verloop stekker bij. Ik heb dit vaker gezien deze is precies pas, en heeft de juiste pinout. Dat kan ook namelijk een reden zijn waarom een standaard niet past, omdat er een andere pinlayout is gebruikt.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-02 07:35
De laptop is 2e hands gekocht en of daar een verloopstekker bij zat: ik weet het niet. kan maar zo, had mijn vader ook bij zijn dell. Ik heb inmiddels bij de mediamarkt een verloopstekkertje die past. Krijg ook beeld op mijn tv, alleen de kleuren willen nog niet helemaal. Tis een beetje flets allemaal. Nu zijn er wel wat instellingen die ik kan gebruiken, maar kan daar niet erg mee overweg.
is er niet een mogelijkheid om de kleuren makkelijk bij te stellen dan afzonderlijk rood groen en blauw? dit is in het geval dat ik mn bureaublad uitbreidt naar de tv. Als ik de tv aanzet als extra scherm (dus niet zonder bureaublad uitbreiden) krijg ik nauwelijks kleur te zien.

wat kan ik hier aan doen? Ik heb al alle mogelijke indelingen uitgeprobeerd (pal b t/m pal k ofzo) en ntsc m

[ Voor 23% gewijzigd door DeRooney op 23-03-2006 11:34 ]