Ik heb een raar iets aan de hand gehad na een windows herinstallatie, hierdoor ben ik een partitie vol rar bestanden als het ware kwijt. na lang klooien heb ik een programma gevonden die VRIJWEL alle bestanden kon trughalen, maar daar ben ik er niet mee, ik heb nu alle 1600 bestanen uitgezocht door ze gewoon te openen met winrar, dan staat er in welke file er in zit gepakt. Dus alles is nu gesorteerd en het grootste gedeelte is ook echt compleet.
Probleem is nu dat het allemaal multivolume bestanden zijn van +/-15MB elk, maar ze heten allemaal "recovered rar file1.rar" "recovered rar file 2.rar" enzovoorts, maar niet alles is op volgorde gerecovered. dus in een map waar alle bestanden in principe van compleet en onbeschadigd zijn hebben wel een verkeerde volgorde kwa nummers.
Weet iemand misschien een programma om dit te fixen? het zou me echt enorm helpen! bvd!
Probleem is nu dat het allemaal multivolume bestanden zijn van +/-15MB elk, maar ze heten allemaal "recovered rar file1.rar" "recovered rar file 2.rar" enzovoorts, maar niet alles is op volgorde gerecovered. dus in een map waar alle bestanden in principe van compleet en onbeschadigd zijn hebben wel een verkeerde volgorde kwa nummers.
Weet iemand misschien een programma om dit te fixen? het zou me echt enorm helpen! bvd!
Breek je nek voorzichtig