Ik wil graag inbellen met 2 lijnen. Welke provider ondersteund dit? Zonnet en Worldonline in ieder geval niet. Ook het Filternet (klein zusje) doet het niet.
Euronet iig wel en volgens mij Demon Internet ook. BTW als Demon het ondersteund dan zou ik zeker daar voor gaan, want naar mijn smaak bieden ze de beste service.
Helaas geen kabel, dus geen Demon meer...:'(
Weet iemand of Zonnet ook multilink ondersteunt?
Helaas geen kabel, dus geen Demon meer...:'(
Weet iemand of Zonnet ook multilink ondersteunt?
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Zonnet dus in ieder geval niet. Was wel vergeten dat het een gratis provider moet zijn
wissel toch weer in 2 maanden
Weet je wat ik ook kan doen?
Jouw eerste posting goed lezen
Mare dat is dus de reden, dat ik Zonnet niet op multilink aan de praat krijg.;(
Jouw eerste posting goed lezen
Mare dat is dus de reden, dat ik Zonnet niet op multilink aan de praat krijg.;(
Heal the internet ...
Was lachen, stond op CD-rom namelijk van wel. Ik ze vandaag gebelt. Uuuh eeeh ehmm nee ik denk.... volgens... mij... nee, da's oude informatie
http://www.knoware.nlOp dinsdag 23 januari 2001 19:27 schreef PWM het volgende:
Ik wil graag inbellen met 2 lijnen. Welke provider ondersteund dit? Zonnet en Worldonline in ieder geval niet. Ook het Filternet (klein zusje) doet het niet.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Wat heb je daarop gezegd? Zoiets als IK WIL MIJN GELD TERUG!!!!Op dinsdag 23 januari 2001 19:41 schreef PWM het volgende:
Was lachen, stond op CD-rom namelijk van wel. Ik ze vandaag gebelt. Uuuh eeeh ehmm nee ik denk.... volgens... mij... nee, da's oude informatie
Heal the internet ...
TMFWeb ondersteunt ook Multi-Link en is gratis. Bevalt prima.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
TMFweb inderdaad.
Demon volgens mij niet
Demon volgens mij niet
Is klote, heb me nu bij TMF geregistreerd, maar kan nog steeds niet inbellen met 2 lijnen. Als ik het probeer lukt het me met 1 lijn in te bellen, andere geeft een fout
HetNet
Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75
Verwijderd
Klopt. 1 nadeeltje hoor ik net. Binnen onafzienbare tijd (mooi woord) gaat het Net over op een betaalversie via een duurder dan lokaal 0900 nr...... En dat maal 2Op woensdag 24 januari 2001 14:34 schreef QuarkuS het volgende:
HetNet
Pagina: 1