Ik heb voor iemand een Vigor 2600VGI gekocht met de bedoeling deze ook als modem te gebruiken.
Het is een Annex B type (isdn dus) en hij heeft ook een splitter. Nu wilde ik em aan gaan sluiten, maar de splitter heeft een rj11 aansluiting en de modem een rj45 aansluiting.
Is er een manier om zelf een kabel te knippen en zoja? Kleurencombinaties
Zo nee
Wat is dat het best? nieuwe splitter kopen met rj45 aansluiting (als die er is) Of een modem, wat ik beetje zonde van het geld vind....
Tis via speedlinq internet en op de draytek site staat dat het moet kunnen maar niet hoe je het aansluit.
Oudere topics hierover (zoals dat het niet kan) weet ik niet meer of ze waar zijn en meer kon ik niet vinden....
Het is een Annex B type (isdn dus) en hij heeft ook een splitter. Nu wilde ik em aan gaan sluiten, maar de splitter heeft een rj11 aansluiting en de modem een rj45 aansluiting.
Is er een manier om zelf een kabel te knippen en zoja? Kleurencombinaties
Zo nee
Tis via speedlinq internet en op de draytek site staat dat het moet kunnen maar niet hoe je het aansluit.
Oudere topics hierover (zoals dat het niet kan) weet ik niet meer of ze waar zijn en meer kon ik niet vinden....
Mario Kart FC 1590-4774-1019