Bioscoop software

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-07 13:30
Ik ben op zoek naar een programmaatje wat een bioscoop simuleert. Er moet dus een videoplayer in zitten, die avi's en dvd's kan afspelen.

Verder moeten er trailers kunnen worden ingepland die aan het begin van de film afgespeeld worden en een muziekplayer die voor aanvang en na afloop muziek speelt. Ook moet er halverwege de film een break ingepland kunnen worden, met het bekende pauzescherm.

Andere extraatje wat leuk zou zijn is bijv. het hardwarematig dimmen van de zaalverlichting.

Weet iemand of zoiets überhaupt bestaat?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Neem een willekeurige mediaplayer met playlist en maak zelf (binnen 2 minuten) een blauw scherm met witte letters 'pauze'?

[ Voor 7% gewijzigd door sdomburg op 21-03-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

sdomburg schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:09:
Neem een willekeurige mediaplayer met playlist en maak zelf (binnen 2 minuten) een blauw scherm met witte letters 'pauze'?
Inderdaad 8) Voor het hardwarematige dimmen: als je wat in electronica thuis bent kan je via een seriele poort wel een lichtbesturingssysteem programmeren - maar dat hoor in een ander forum thuis.

[ Voor 29% gewijzigd door YellowOnline op 21-03-2006 23:15 . Reden: Uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Voor die zaalverlichting weet ik niets. Maar als ik het goed begrijp zoek jij iets wat makkelijker is als de normale video bewerkingssoftware.
Ofwel je kan gewoon een 5 tal trailers selecteren en op welke tijd het pauze is.
Toch?

Interessant Lijkt me ook wel wat!
Ik weet er zelf helaas niets voor!

[ Voor 7% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 21-03-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Yohan schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:07:
Ik ben op zoek naar een programmaatje wat een bioscoop simuleert. Er moet dus een videoplayer in zitten, die avi's en dvd's kan afspelen.

Verder moeten er trailers kunnen worden ingepland die aan het begin van de film afgespeeld worden en een muziekplayer die voor aanvang en na afloop muziek speelt. Ook moet er halverwege de film een break ingepland kunnen worden, met het bekende pauzescherm.

Andere extraatje wat leuk zou zijn is bijv. het hardwarematig dimmen van de zaalverlichting.

Weet iemand of zoiets überhaupt bestaat?
Waarvoor wil je dit dan gaan gebruiken? Sowieso is het dimmen van het zaallicht totaal iets anders dan (met een beamer en pc) een film afspelen. Om dát te realiseren heb je echt wat anders nodig. En zoals verder gezegd is trailers van te voren en muziek ed. gewoon een kwestie van een playlist. Dat pauzemenu halverwege weet ik zo gauw niet, of een programma dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-07 13:30
sdomburg schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:09:
Het moet dus een beetje professioneler tooltje zijn. Ik wil een starttijd in kunnen stellen enzo (en begin nou niet over Taakplanner :P).

He is inderdaad geen super ingewikkeld verhaal. Maar ik wil gewoon een programmaatje wat al die handelingen van me overneemt.
_AuToMaTiC_ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:14:
Ofwel je kan gewoon een 5 tal trailers selecteren en op welke tijd het pauze is.
Toch?
Precies.

[ Voor 19% gewijzigd door yohan op 21-03-2006 23:20 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Pagina: 1