Toon posts:

Kan me HD geen drive letter geven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik deed me pc uit zoals het hoort (via start) en toen deed ik hem weer aan en ik kreeg dit iets na de Windows logo en toen had ik een blue screen (nooit goed dus)

unmountable_boot_volume

en

bij opstarten zie ik dit staan
pri slave hard disk: SMART command failed <---- das me windows schijf

Niks hielp dus ging ik maar me windows opnieuw installeren want dat repair hielp ook voor geen meter. Geen problemen gaf ie aan

nadat ik me windows xp had geinstalleerd zag ik alleen maar me C schijf en me andere HD van 120 gb niet. Dus keek ik in computer management en daar zag ik hem wel staan gelukkig. Maar het probleem is dat ik geen Drive letter kan aangeven. En ik mag absoluut me data niet verliezen. dus enig oplossing?

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
ik vrees dat je data dood is , dat wil zeggen een fout op je schijf waardoor deze niet goed werkt en dus een beschadigd gebied op je platters

verder is het vrij moeilijk om te gaan recoveren als je dit aan de hand zou hebben , als je bios POST juist is en ik dit juist interpreteer wil dit zeggen dat SMART zegt dat je schijf dus niet goed meer werkt

[ Voor 1% gewijzigd door successor op 21-03-2006 22:01 . Reden: het is goed ,niet geod ]

Out of the box? What box? There is no box.

Verwijderd

Topicstarter
mmh op dit moment doet me C windows schijf het wel das mooi voorlopig:d

maar het probleem is dit nu dat ik wil dat ik me andere schijf laten we zeggen D schijf met al me data wel wil houden ondanks dat ik geen drive letter kan aangeven. dus kan dat btw?

zo ja hoe dan want computer management ziet me D schijf wel die vol is met data:D en om het te formateren en dan recoveren ja dat lijkt me behoorlijk kut