{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Nog eens de patch erover heen gooien misschien?
[ Voor 28% gewijzigd door ToFast op 21-03-2006 21:38 ]
Misschien kan je er je voordeel meedoen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2006 22:15 ]
Ik ben nu aan het reinstallen (2de keer). Es kijken wat dat uithaalt.
Ik heb dualcore, en dit is onzinGJ-tje schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:52:
Als je een dual core CPU hebt, dan moet je BattleField 2 toewijzen aan 1 core...
Misschien cool 'n quiet eens uitzetten? 't zal niet het eerste spel zijn wat gaat flippen als de processor snelheid na het starten van het spel word veranderd.
Mmmm volgens mij is het geen onzin, zelf heb ik geen dual core... Dual CPU wel...
[ Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 22-03-2006 00:26 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Voor zover ik weet is het geen onzin, want zelfs bij EA / DICE was of is het een bekend probleem...
Staat volgens mij vaak genoeg in het BF2 topic in SGD...
Geloof dat ook dit een bekend probleem is...MaDLiVe schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:20:
Ja dat was het dus. Ik wil eigelijk wel c&q aanhouden vanwege de lage temp als je peecee idle is (en daarmee dus ook een fan die minder rpm maakt). Bestaan er progsels waarmee je actief je cpu speed kan veranderen?
Wat je er voor ook nog zou kunnen proberen, is je BIOS updaten, misschien dat je er dan geen last meer van hebt, en je C&Q gewoon weer aan kan zetten...
[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2006 02:36 ]