BF2 Gamespeed probleem

Pagina: 1
Acties:

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Hey ppl,

Ik probeerde net bf2: special forces te spelen maar de game werkt volgens mij op 200% gamespeed. De filmpjes gaan retesnel maar de game ook.

Ik heb de laatste patch en de laatste drivers voor al mijn hardware.

Specs:
AMD64@2,66ghz
1gb Intern
Asus a8n-sli
MSI 6600 128mb (wel oc'ed) maar stable.
WinXP x64

Ik kan ook nergens iets vinden over dit probleem. Iemand suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door MaDLiVe op 21-03-2006 21:46 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Hehe vreemd, de meeste mensen zeuren dat het spel te traag gaat:)
Nog eens de patch erover heen gooien misschien?

[ Voor 28% gewijzigd door ToFast op 21-03-2006 21:38 ]

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Kan je niet een filmpje maken en laten zien ?.
Misschien kan je er je voordeel meedoen 8)7 Vern**kt wel de game maar ben wel benieuwd hoe het er dan uit ziet O-)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Mijn voordeel, haha, er valt niet te gamen zo man, richten etc. gaat enorm lastig. De quad is onbestuurbaar en hetzelfde geld voor vele andere voertuigen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je een dual core CPU hebt, dan moet je BattleField 2 toewijzen aan 1 core... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2006 22:15 ]

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Ik heb alleen geen dual core cpu.

Ik ben nu aan het reinstallen (2de keer). Es kijken wat dat uithaalt.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
GJ-tje schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:52:
Als je een dual core CPU hebt, dan moet je BattleField 2 toewijzen aan 1 core... ;)
Ik heb dualcore, en dit is onzin :Z

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
reinstalled, gepatched, zelfde probleem. Erg vreemd dit.

• SpiceWorm
  • Laatst online: 25-10 09:53
Hier draait het ook op een x2 (3800).
Misschien cool 'n quiet eens uitzetten? 't zal niet het eerste spel zijn wat gaat flippen als de processor snelheid na het starten van het spel word veranderd.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Ja dat was het dus. Ik wil eigelijk wel c&q aanhouden vanwege de lage temp als je peecee idle is (en daarmee dus ook een fan die minder rpm maakt). Bestaan er progsels waarmee je actief je cpu speed kan veranderen?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:53

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

gideon82 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:17:
[...]

Mmmm volgens mij is het geen onzin, zelf heb ik geen dual core... Dual CPU wel... ;) In iedergeval heb ik wel vaker gelezen dat games waaronder (volgens mij) ook BF problemen kunnen krijgen met een dual core CPU, wanneer je problemen ondervindt zijn deze meestal te verhelpen door BF aan één core toe te wijzen. De problemen uiten zich op de manier zoals TS deze beschrijft, vandaar dat er gevraagd werd of hij misschien een dual cor CPU heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 22-03-2006 00:26 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

gideon82 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:17:
Voor zover ik weet is het geen onzin, want zelfs bij EA / DICE was of is het een bekend probleem... :)

Staat volgens mij vaak genoeg in het BF2 topic in SGD... ;)
MaDLiVe schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:20:
Ja dat was het dus. Ik wil eigelijk wel c&q aanhouden vanwege de lage temp als je peecee idle is (en daarmee dus ook een fan die minder rpm maakt). Bestaan er progsels waarmee je actief je cpu speed kan veranderen?
Geloof dat ook dit een bekend probleem is... :)

Wat je er voor ook nog zou kunnen proberen, is je BIOS updaten, misschien dat je er dan geen last meer van hebt, en je C&Q gewoon weer aan kan zetten... :)

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2006 02:36 ]

Pagina: 1