Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
no comment
[search=maxline diamondmax] levert een hoop topics op btw
[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 21-03-2006 21:11 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
MTTF staat voor Mean Time 'Till Failure, oftewel: gemiddelde tijd totaan er iets stuk gaat
Anyway, Maxlines zijn veel beter bestand tegen een hete werkomgeving (servers enzo), en zijn gemaakt voor 24 uur per dag, 7 dagen per week aan staan.
Ook zijn ze beter voor RAID omdat ze niet zo heel veel tijd steken in het zelf toepassen van foutcorrectie. Bij een DM10 kan de schijf tot wel een paar minuten lang bezig zijn met foutcorrectie.
In een RAID array leid dat tot te lange tijd voordat de schijf weer reageert en dan gooit de controller de schijf uit de array.
Dat is dus ook een voordeel van de Maxline.
Verwijderd
Ik heb altijd mijn schijven achter een 120mm ventilator hangen en alsnog vallen ze uitVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:06:
Ik heb ook weinig verschillen gemerkt maar ik heb beide dan altijd met een fan gekoeld. Ik heb nog van veel mensen gehoord dat maxtors het langs overleveren als ze gekoeld zijn. Anders vallen ze bij bosjes uit. Ik heb IBM, Hitachi, Maxtor en Seagates en ze doen het allemaal goed. Ik gebruik actief koeling en PSU's van A-merken. Al jaren geen enkele uitval. Ook een beetje geluk (knocks on wood)
Zowel WD's als Maxtors, als Seagates.
Pasgeleden nog een dooie WD 40GB disk, en mijn Maxtor 160GB loopt wazige geluiden de maken dus denk dat die ook niet zo lang meer heeft...
Zodra die schijf echt op zijn bek gaat, ga ik gewoon maxlines halen, en hopen dat die het wat langer uithouden.
Mijn systeem draait dan ook 24/7 enzo...
De Maxline schijnt geselecteerd te worden uit de betere schijven die van de band rollen. In principe wordt de Maxline 24x7 gegarandeerd, maar er is geen enkele reden waarom de Diamondmax dit niet zou kunnen. Maxtor geeft alleen op de Maxline een langere garantie periode. Er schijnen in iedergeval geen grote verschillen te zijn.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik zou het wel weten. Heb 4x maxline 3 250gb en 1x diamond draaien en zonder problemen.
Ik heb beide schijven in mijn bezit en er is absoluut geen verschil qua performance, alleen de prijs.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Accoustic management is anders ingesteld, vandaarVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:46:
Ik heb ook ergens in een test gelezen dat de Maxlines meer lawaai maken.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Zoek de bron ff op dan, zo zonder bron zegt het zo weinig.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:46:
Ik heb ook ergens in een test gelezen dat de Maxlines meer lawaai maken.
PSN: djmurcielago
De FAQ is duidelijk over dit soort vragen
Dit topic is gesloten.
![]()