hallo, ik heb gezocht op dit forum en niks gevonden, ook op internet veder niet.
ik zal even duidelijk uitleggen, en ik hoop ook op n duidelijk antwoord.
als ik avi xvid bestand omzet bij videora dan loopt t geluid niet goed met de beelden,
in het begin loopt het goed en aan t einde dan komt t geluid later dan t beeld.
mijn instellingen zijn, MPEG-4 Movie (0 - 2h)
Profielen: MPEG-4/320x240/768kbps stereo/128kbps
video instellingen:
Modus MPEG-4 > CBR
bitratio 768 kbps
resolutie 320x240
frameratio 29.97 fps
bewerkingen two
audio instellingen
bitratio 128kbps
kanalen stereo
nogmaals, graag reactie van mensen die er ervaring mee hebben, geen vage ideeën,
ik ben er al heel lang mee bezig, 1 video omzetten duurt zo gemiddeld 5 uur en ik ga niks uitproberen als ik niet zeker weet dat t werkt, ook omdat ik al tig dingen heb geprobeerd.
het gaat hier dus om n movie, en ik ben er inmiddels achtergekomen dat de instelling
"MPEG-4 Movie (0 - 2h)" noodzakelijk is om breedbeeld op te vangen met balken boven en onder, andere opties rekt het beeld uit.
graag reactie
ik zal even duidelijk uitleggen, en ik hoop ook op n duidelijk antwoord.
als ik avi xvid bestand omzet bij videora dan loopt t geluid niet goed met de beelden,
in het begin loopt het goed en aan t einde dan komt t geluid later dan t beeld.
mijn instellingen zijn, MPEG-4 Movie (0 - 2h)
Profielen: MPEG-4/320x240/768kbps stereo/128kbps
video instellingen:
Modus MPEG-4 > CBR
bitratio 768 kbps
resolutie 320x240
frameratio 29.97 fps
bewerkingen two
audio instellingen
bitratio 128kbps
kanalen stereo
nogmaals, graag reactie van mensen die er ervaring mee hebben, geen vage ideeën,
ik ben er al heel lang mee bezig, 1 video omzetten duurt zo gemiddeld 5 uur en ik ga niks uitproberen als ik niet zeker weet dat t werkt, ook omdat ik al tig dingen heb geprobeerd.
het gaat hier dus om n movie, en ik ben er inmiddels achtergekomen dat de instelling
"MPEG-4 Movie (0 - 2h)" noodzakelijk is om breedbeeld op te vangen met balken boven en onder, andere opties rekt het beeld uit.
graag reactie
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 20:05 ]