Toon posts:

Wie kijkt tv met een antenne?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier mensen die nog met een lekker ouderwetse antenne naar tv kijken. Ik moet nl. voor een onderzoek aan de universiteit gent tien antenne kijkers vinden voor een inteview. Niks speciaals, enkel een paar vraagjes i.v.m. digitale televisie. Aangezien het aantal antenne kijkers ni echt dik bezaaid is doe ik dus hier myn noodoproep: Kijkt ge zelf met antenne of kent ge iemand die met een antenne naar tv kijkt en zyt gy of die persoon bereid een half uurtje van u paasvakantie aan een interview op te offeren stuur dan een mail naar Steven.Benisek@UGent.be om u kandidaat te stellen of om bijkomende info te vragen.

Antenne= zowel de binnenhuisantenne als de buitenhuisantenne, mensen die via hun pc met een antenne kijken komen ook in aanmerking en ook mensen die digitaal via de antenne kijken (DVB-T).
Schotelantennes komen NIET in aanmerking.

Alvast bedankt

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
Telt het ook als je tijdens je vakantie in een warm land een antenne gebruikt (dus tijdelijk) of heb je full time antenne gebruikers nodig? Ik weet niet wat voor doel je voor ogen hebt. Dus wil je medische vragen stellen of over kwaliteit etc

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:47
Mail verstuurd. :)

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-02 15:26
Ik kijk sinds 1 maand met een antenne tv, ik had genoeg van UPC en alle bagger programma's, ik had gedacht er moeite mee te hebben maar ik mis het niet.
Een interview zie ik niet zitten.

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:48:
Antenne= zowel de binnenhuisantenne als de buitenhuisantenne, mensen die via hun pc met een antenne kijken komen ook in aanmerking en ook mensen die digitaal via de antenne kijken (DVB-T).
Schotelantennes komen NIET in aanmerking.
Kun je mij vertellen waarom een gewone antene en DVB-T bijde goed zijn, maar de rest niet?

-Met mijn gewone antene ontvang ik 4 kanalen: ned1, ned2, ned3 en omroep gelderland. Met DVB ontang je netzoveel als met kabel, schotel nog meer.
-Met een kamer antenne of kamer DVB antane ben je makelijk verplaastbaar, met een schotel of buiten antenne niet.

Ik snap daarom niet waarom een gewone antene én DVB in aanmerking komen of kun je in belgie met DVB ook maar een heel bepkerkt aantal zenders ontvangen?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ken twee mensen die het gebruiken (onder het motto: 1, 2 en 3 is genoeg, en geef ze eens ongelijk :o). Eens kijken of ik één daarvan kan aansporen een mailtje te droppen. :P

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ik moet even wat duidelijkheid scheppen. In al mijn enthousiasme ben er vergeten bij vermelden dat we enkel op zoek zijn naar Vlamingen die via de antenne kijken.
jozy schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:52:
Telt het ook als je tijdens je vakantie in een warm land een antenne gebruikt (dus tijdelijk) of heb je full time antenne gebruikers nodig? Ik weet niet wat voor doel je voor ogen hebt. Dus wil je medische vragen stellen of over kwaliteit etc
We hebben enkel full time antenne gebruikers nodig. Het onderzoek vindt plaats in het kader van de digitale switch-over die in Vlaanderen gepland is tegen 2008-2010. We meoten aan de hand van de interviews een profiel opstellen van de antenne gebruiker en hun attitude bepalen t.a.v. digitale televisie en televisie in het algemeen.
canonball schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:56:
[...]

Kun je mij vertellen waarom een gewone antene en DVB-T bijde goed zijn, maar de rest niet?

-Met mijn gewone antene ontvang ik 4 kanalen: ned1, ned2, ned3 en omroep gelderland. Met DVB ontang je netzoveel als met kabel, schotel nog meer.
-Met een kamer antenne of kamer DVB antane ben je makelijk verplaastbaar, met een schotel of buiten antenne niet.

Ik snap daarom niet waarom een gewone antene én DVB in aanmerking komen of kun je in belgie met DVB ook maar een heel bepkerkt aantal zenders ontvangen?
Met DVB-T kan je in Vlaanderen enkel de zenders van de openbare omroep ontvangen: VRT en Canvas/Ketnet. Met een beetje geluk ontvang je misschien ook nog de Waalse openbare zenders.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is niet de bedoeling om zomaar wervingstopics te openen zonder vooraf even te overleggen. Dit gaat dus dicht.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.