[FlashLite 2.0] gprs connectie doet niks?

Pagina: 1
Acties:

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Yoho,

Het is überhaupt nog maar de vraag hoeveel mensen er hier al eens wat met FlashLite 2.0 hebben gedaan, maar goed. Ik dus wel.

Alleeeeeeeeeen ... ik wil data inladen (xml, jpg, whatever) van een remote adress maar als Flashlite dan zegt "connection required, allow?" en ik kies een accesspoint uit mijn lijst dan houdt het op. Ik zie het GPRS-icoontje (Nokia 6670, en ja alles is goed ingesteld ;)) voor ongeveer een halve seconde oplichten maar dat gaat dat pertinent weer uit. Geen data, geen jpg, geeneens getbytesLoaded of wat dan ook.

Waar kan dat aan liggen?

Dit topic is gedoemd naar onderen te zakken, dat weet ik nu al :+

Verwijderd

Hmmm, vraag me af of het specifiek FlashLite is dat hier het probleem veroorzaakt. In principe is dit de taak van je phone om af te handelen. Kan je de connectie openen en open houden voor andere zaken (zoals oa browsen)? If so, probeer dat dan eerst eens op te starten en zie of het dan wel werkt?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je trouwens ook al de MMuG NL mailinglist geprobeerd. Daar lopen meer mensen rond met FlashLite ervaring ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-02 22:19

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, wat je zou kunnen proberen is de MMS access point te selecteren dan kan het wel werken, met een beetje geluk krijg je zelfs een andere venster waar je vervolgens je GPRS AP kan kiezen en dan werkt het wel. Zou heb ik het probleem opgelost -- trial and error ;)

Overigens komt er bij FoE een heel mooi boek over Flash (Lite) op mobiele toestellen :+

[ Voor 22% gewijzigd door alienfruit op 22-03-2006 02:04 ]

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:17:
Hmmm, vraag me af of het specifiek FlashLite is dat hier het probleem veroorzaakt. In principe is dit de taak van je phone om af te handelen. Kan je de connectie openen en open houden voor andere zaken (zoals oa browsen)? If so, probeer dat dan eerst eens op te starten en zie of het dan wel werkt?
Geprobeerd, heb gewoon een website geopend en het gprs-icoontje was aan. Daarna de flash applicatie opgestart maar helaas. Sterker nog, hij vroeg gewoon om een connectie...
BtM909 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:19:
Heb je trouwens ook al de MMuG NL mailinglist geprobeerd. Daar lopen meer mensen rond met FlashLite ervaring ;)
Ik ben niet zo'n user-groupie maar ik zal even gaan kijken...
alienfruit schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 01:59:
Hmm, wat je zou kunnen proberen is de MMS access point te selecteren dan kan het wel werken, met een beetje geluk krijg je zelfs een andere venster waar je vervolgens je GPRS AP kan kiezen en dan werkt het wel. Zou heb ik het probleem opgelost -- trial and error ;)

Overigens komt er bij FoE een heel mooi boek over Flash (Lite) op mobiele toestellen :+
Ook njet. Helaas. En trouwens, als ik zoek naar FoE kom ik hier uit :+
Wat is FoE?

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

ik denk friends of ed: http://www.friendsofed.com/

:)

• alienfruit

alienfruit

Gek probleem, wat als je een andere access point kiest zoals WAP werkt het dan wel?

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Nope!

• alienfruit

alienfruit

Hmm, het werkt dus niet in Flahs Lite 2.0 maar als je dezelfde plaatje of website benaderd in bijv. Opera Mini dan werkt het wel? Zo niet, dan staat er misschien een paar porten/services niet voor je open bij je telco. Anders zou ik het zo ook niet weten, anders moet je eens proberen om je gprs instellingen opnieuw laten opsturen door nokia of de telco site. Als het dan nog niet werkt dan moet je misschien Chris mailen bij Adobe.

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Al het bovenstaande geprobeerd behalve de laatste...Wie is Chris? :P
Ik kan browsen met de standaardbrowser en met een andere én ik kan MMSen, dus daar ligt het niet aan. Nieuwe GRPS instellingen van Hi en van Nokia werken ook niet.
Heb ook al gemaild naar Hi maar ze weten zo even 123 geen antwoord op mijn vraag :D

• alienfruit

alienfruit

Hmm, werkt het MXNA voorbeeld misschien wel? http://richardleggett.co....shlite/mxna/MXNALite.html Eigenlijk zou ik het niet meer weten wat het probleem is. Maar Chris Thilgren is een van de engineers voor Flash Lite. Je zou misschien ook Bill Pery (www.flashdevices.net) kunnen vragen om help. Sorry, dat ik je niet kan helpen. :(

Maar je bent bekend met limieten wat betreft de network connecties binnen Flash Lite? Je kan maar 5 requesters per frame en 10 requests per movie tegelijkertijd open hebben. Als je er meer hebt wordt het gewoon genegeerd.
Pagina: 1