Toon posts:

Dvd brander wordt Cd brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem, en wel het volgende;

Wanneer ik een lege dvd in mijn DVD brander doe ( nec 3540A ) wordt deze opeens weergegeven als een CD Brander:

Ik had al gelezen dat dit kan komen door deamontools of Alcohol 120 %, maar ik heb het probleem niet kunnen oplossen !

Misschien kunnen jullie mij meer vertellen over dit probleem, want ik neem niet aan dat mijn DVD brander nu kapot is :)

Hartelijk dank alvast,

Groeten,

Bart

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:57
Als je nog gewoon kan branden is er niets aan de hand. Onze pc heeft daar ook altijd last van (wordt meestal aangegeven als DVD-speler of CD-brander) maar zolang hij werkt heb ik er totaal geen moeite mee.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Ik heb ergens in een topic een registry key gepost waarbij je dat kon wijzigen.. heeft te maken volgens mij met de mapi service..

zal eens zoeken..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
@ The_virus dat is ook het probleem, ik kan geen dvd meer branden, omdat hij aangeeft dat er niet voldoende schijfruimte is, terwijl er toch echt een lege dvd in zit ! ( meerdere geprobeerd )

@krypt bedankt! alvast

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 18:25 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Krypt in "WinXP denkt dat mijn brander een normale..."

Gefunden.. maar of dat de oplossing is weet ik niet..

[ Voor 43% gewijzigd door Krypt op 21-03-2006 18:34 ]

Pvouput live

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Als ik een cd-rw in mijn dvd-brander doe geeft ie ook cd-brander aan..
Als ik er dan weer een dvdtje indoe is het weer een dvdbrander.
Zonder iets erin is het een dvdbrander.

Maar waarschijnlijk heb je dan een foute instelling in je brand-software..
Want vanuit Windows geeft ie de ruimte aan met wat ie ziet. En niet of het cdtje of dvdtje is..

Verwijderd

Topicstarter
Raar dat ik dan de verkeerde instellingen heb in mijn software, want ik heb niks veranderd, en hij heeft een half jaar lang het prima gedaan :S
Pagina: 1