Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Idee casemod.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een idee voor een casemod, maar ik heb een paar vragen: als ik dit logo : Afbeeldingslocatie: http://img45.imageshack.us/img45/2913/biohazard5re.png in mijn kast wil zetten (server kast) kan ik dan niet gewoon een plexiglas plaat erachter zetten? Alles wat hier zwart is, gaat licht geven om het zo maar te zeggen. Als dat kan, hoe bevestig je die plexiglas plaat dan? want ik vind van dat rubber om de randen lelijk en het kan hier ook denk ik niet. Maar hoe dan ook, is er niet een of andere lijm die daarvoor geschikt is? Alvast bedankt?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 18:52 ]

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 14:28
Het zou helpen als die screen het deed :+

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

me_mrtn schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:13:
Het zou helpen als die screen het deed :+
Die screen doet het ook.

Verwijderd

Topicstarter
wat? dat plaatje van dat Biohazard logo? volgens mij doet die het gewoon hoor :?

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 11:50
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:22:
wat? dat plaatje van dat Biohazard logo? volgens mij doet die het gewoon hoor :?
jep, werkt gewoon

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:50
Sprite_tm schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:07:
Sja, ga zelf es nadenken en/of al gedane mods ter inspiratie nakijken?
Ik zou dat eens ter harte nemen. Hoeveel casemods zie je tegenwoordig nog met raamrubbers :?

Vastplakken kan op zoveel manieren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Carpento op 21-03-2006 17:39 ]

Verwijderd

Het plexiglas kan je monteren met dubbelzijdige plakband, je kan het lijmen, of je kan er bouten doorheen draaien o.i.d (zullen vast wel meer mogelijkheden zijn, ben creatief !).
Als goedkoop en mooier alternatief voor raamrubber kun je electriciteitskabel opensnijden met een stanleymes en dan het koper eruithalen.
Dan kun je het omhulsel om de (lelijke) randen leggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 17:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar goed, genoeg gezanik over het plaatje lijkt mij :P. Weet iemand een manier om dat plexiglas te bevestigen. Het klinkt misschien wat n00bie, maar kan het niet met van dat dubbelzijdige tape op de plekken waar het goed vast moet zitten? Het zorgt aan de andere kant weer wel voor een kiertje tussen de plexi plaat en het side panel zelf. :?

Verwijderd

Topicstarter
@xCali: Ik zit inderdaad te denken aan lijmen.Superlijm o.i.d. zal wel voldoen. Alleen even oppassen dat het niet gaat uitspreiden.

• me_mrtn
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:22:
Nu wel, stond eerst een mededeling over hotlinken ofzo (8>

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 20:28
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:44:
Het klinkt misschien wat n00bie, maar kan het niet met van dat dubbelzijdige tape op de plekken waar het goed vast moet zitten? Het zorgt aan de andere kant weer wel voor een kiertje tussen de plexi plaat en het side panel zelf. :?
Dat kiertje krijg je altijd... of je moet met bouten gaan werken. Met Kit heb je dezelfde kierdikte.
Ik zou gewoon met kit doen heeft bij mij altijd goed gewerkt. Je kunt ook mooie grote bouten doen. Ziet er stoer uit. Zeker als je de gehele plaat met traanplaat ofzo doet.

Verwijderd

Ik zette mijn ramen altijd vast met of lijm of sterk dubbelzijdig plakband :)

Verwijderd

Topicstarter
Haha, oke bedankt allemaal!!!!! Maar ik heb al besloten dat het dubbelzijdig plakband gaat worden. Ik zal zo snel mogelijk een foto sturen van de ongemodde kast!!! Het is eigenlijk gewoon een dertien-in-een-dozijn (oude) witte serverkast. Was origineel Pentium II :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een vraag: hoe krachtig meot je voeding ongeveer zijn om een simpel P3 pc'tje met 1 of 2 lichten aan te kunnen?

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
350 watt. In die buurt maar daarvoor kun je beter een ander topic kiezen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Een P3 systeem met niet al te veel poespas draait ook al best op 250 Watt, maar dat soort voedingen zul je tegenwoordig niet meer vinden :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
haha, op de dumpdag in de rai misschien inderdaad. Maar goed, snel over die voeding op houden, voor mijn topic gesloten word :P

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze de voorkant van de kast. Erg onscherp, ik weet het, maar dat heb je met een webcam van 2 tientjes :(

Verwijderd

Topicstarter
sorry, hier de goeie (... )Afbeeldingslocatie: http://casemodsbjorn.4t.com/kast.PNG

Verwijderd

Topicstarter
he, dit wil niet. DIt dan maar:Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/4281/kast1uc.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 18:51 ]

• me_mrtn
Kijk, daar heb je het weer, Remote Linking :D

Verwijderd

Save anders het .png bestand, en upload het naar www.imageshack.us of een andere image hoster.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 18:42 . Reden: .us in plaats van .com ]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-11 06:42

Daniel

Kapitein NCC-1701
Je bent bekend met het concept van de editknop? :X

Verwijderd

Topicstarter
Oh, |:( 8)7 stom, stom, stom, nu zie ik het inderdaad ja.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 18:44 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Kom op, we hebben hier tig zoniet honderden casemods staan waarbij je kan afkijken wat de manieren zijn om zoiets te doen. Een aantal ervan zijn zelfs CiPs, waarin je de veschillende fases prima kan zien. Verder hebben we hier ook nog een prima CM-FAQ waarin je dingen kan nakijken, en verder kan je zelf neem ik aan ook wel een beetje nadenken en een CM maken zonder bij elk wissewasje bevestiging van de CM-community te hebben? Probeer het eerst eens zonder vragen te stellen op Tweakers, als je ergens een goede, gerichte vraag naar hebt en die goed documenteert waarbij je laat zien dat je zelf al gezocht en nagedacht heb, kunnen we je veel beter helpen.

Verder heb je zoals Daniel al zei een edit-knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) waarmee je al gedane posts kan aanpassen. Meerdere keren onder elkaar posten is iets wat we hier liever niet zien.

Edit: Maar dat heb je blijkbaar al gezien. Mooizo.

[ Voor 20% gewijzigd door Sprite_tm op 21-03-2006 18:56 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.