Toon posts:

guilemot force feedback stuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor de tweede keer binnen een half jaar de gear up van het stuurtje stuk een zwak punt
dus .......... opletten.

Verwijderd

Ik heb m al een half jaar en niks mee aan de hand...
Probeer ns voor de gein wat rustiger te zijn tijdens je spelletje en trek er niet zo hard aan...;)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 16:40

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-01 19:52

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Ik heb ook dat stuurtje en mij gear up is ook niet helemaal OK meer :( Hij blijft lichtelijk hangen waardoor ik soms 2 keer schakel ipv 1 keer. Ik heb het stuurtje pas net (wel intensief gebruikt :) )

Maar valt dit onder garantie of heb je het de vorige keer op een andere manier laten maken??

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zucht :z
Voor de tiende keer:

Behandel je stuur met RESPECT, dan gaat hij lang mee. Treat it with carelessness, and it will strike back! Het is nog altijd speelgoed, en geen 'echt' stuur. Laat je agressie los op een boksbal of de schaamstreek van je vriendin, maar laat je stuur met rust.

Mijn TM FFB doet het na een jaar nog perfect.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14
Die Guillemot heeft dat als zwakke punt volgens mij. Mijn Gear Up is ook al eens kapot geweest. Nieuwe opgestuurd gekregen en zelf geplaatst.

No production networks were harmed during this posting

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
De Thustmaster versie die ik heb is hetzelfde stuur als de Guillemot, maar dan met het schakelpad probleem verholpen. Maar toch presteert men het om de Thrustmaster ook om zeep te helpen. Snap ik echt niet...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1