Toon posts:

[XP] Corrupte gegevens bij bijna alles*

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ten einde raad xD

ik had windows overnieuw geinstalleerd en bijna bij alles wat ik installeer zegt ie dat de file corrupt is (bearshare, nvidia audio, nvidia forceware etc.)

Ik heb al een beetje rondgezocht maar ik kan geen oplossing vinden...

a64 3200+
asus a8n-e
2x maxtor ide 80 gig
gf 6600gt pcie
1024 mdt ddr400

Waar kan dit nu aan liggen? heb met dit systeem al meer als 2 maanden alles goed gerunned, maar nu heb ik deze vage shizzle... plz help me ;[

Verwijderd

Geheugen brak: www.zoekmemtest.com

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 16:44 ]

Verwijderd

Jou link werkt niet, bedoel je memtest86 ??

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Virus gescanned?

Alles kan stuk.

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
alleen problemen met het installeren van gedownloade software en niet vanaf normale cd bijv.? in dat geval waarschijnlijk een typisch gevalletje nforcedriver-ellende; deinstalleer de active armor firewall en overige netwerkhulpprogrammatjes van nvidia en t werkt als t goed is weer als een zonnetje..

[ Voor 22% gewijzigd door IceOnFire op 21-03-2006 16:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:44:
[...]

Jou link werkt niet, bedoel je memtest86 ??
Ja sorry :) http://www.memtest.org/

Verwijderd

Topicstarter
IceOnFire schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:44:
alleen problemen met het installeren van gedownloade software en niet vanaf normale cd bijv.? in dat geval waarschijnlijk een typisch gevalletje nforcedriver-ellende; deinstalleer de active armor firewall en overige netwerkhulpprogrammatjes van nvidia en t werkt als t goed is weer als een zonnetje..
wat jij zegt klopt iig, cd rom software klopt wel... en bij de meeste gedownloade krijg ik die foutmelding... heb nforce4 ultra en ook drivers geinstalled... maar firewall heb ik uitgevinkt...

ik heb nu zolang mn nodige software geinstalleerd via het netwerk op mijn broers pc...

Moet ik alle nvidia software deleten?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 17:07 ]

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik zou alle nvidia-software en drivers er even afgooien en de drivers opnieuw installeren (bij voorkeur op een andere pc als je die hebt de nieuwste versie downloaden en die gebruiken bij de herinstallatie)
over je pchardware hoef je je iig geen zorgen te maken; daar is als het goed is verder niets mis mee..

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt :D

heb nu nforce4 amd drivers genomen en die geinstalled, geen corrupt files meer gelukkig ^_^

vooral iceonfire bedankt, maar natuurlijk ook de andere die me tips hebben gegeven :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik sloop nog even de :S uit je topic titel :S :$

Verwijderd

Topicstarter
hahaha ^_^

wanhoopacties he
Pagina: 1