* * * * * * * * * * * UPDATE BENEDEN * * * * * * * * * * *
Hier de beloofde Baronie testcase. Vrij experimenteel, dus vandaar testcase. Ben niet tevreden met elk resultaat (kleuren komen af en toe wat "kitscherig" over (vooral 9), of zijn wat experimenteel (3,5,7) ).
equipment: 300D+ kitlens
Geschoten in RAW en JPG, bewerkt met PS en Photomatrix
1. Al gepost in showcase. Mooie kleurtjes, in tegenstelling tot hoe het er in het echt uitzag (*click*). HDR-file en RAW-file gemaakt, en die op allerlei wijzen zitten blenden, etc. (ook gedaan bij 2,4 en 9)
CA moet er nog wel uit

2. Misschien moet ik deze croppen, maar ik heb hierbij zoveel keuzes dat ik niet weet hoe...

3. Elevator to hell?

4.Verhoorkamer

5. Tranquilized, experimentje (kon niet anders
)

6. Liftschacht, enigzins experimenteel (mislukt?)

7. Mist wat felle roodtinten volgensmij. Heeft uit zichzelf ook vrij weinig

8. Iets te gewoontjes

9. groen-rood-blauw-groen

Ik zou eigenlijk wel wat commentaar hebben op de algemene bewerkingswijze/shoot, en op de individuele foto's
Hier de beloofde Baronie testcase. Vrij experimenteel, dus vandaar testcase. Ben niet tevreden met elk resultaat (kleuren komen af en toe wat "kitscherig" over (vooral 9), of zijn wat experimenteel (3,5,7) ).
equipment: 300D+ kitlens
Geschoten in RAW en JPG, bewerkt met PS en Photomatrix
1. Al gepost in showcase. Mooie kleurtjes, in tegenstelling tot hoe het er in het echt uitzag (*click*). HDR-file en RAW-file gemaakt, en die op allerlei wijzen zitten blenden, etc. (ook gedaan bij 2,4 en 9)
CA moet er nog wel uit

2. Misschien moet ik deze croppen, maar ik heb hierbij zoveel keuzes dat ik niet weet hoe...

3. Elevator to hell?

4.Verhoorkamer

5. Tranquilized, experimentje (kon niet anders

6. Liftschacht, enigzins experimenteel (mislukt?)

7. Mist wat felle roodtinten volgensmij. Heeft uit zichzelf ook vrij weinig

8. Iets te gewoontjes

9. groen-rood-blauw-groen

Ik zou eigenlijk wel wat commentaar hebben op de algemene bewerkingswijze/shoot, en op de individuele foto's
[ Voor 3% gewijzigd door inquestos op 22-03-2006 17:59 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58