[showcase] De Baronie | update 22-03

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:07
* * * * * * * * * * * UPDATE BENEDEN * * * * * * * * * * *

Hier de beloofde Baronie testcase. Vrij experimenteel, dus vandaar testcase. Ben niet tevreden met elk resultaat (kleuren komen af en toe wat "kitscherig" over (vooral 9), of zijn wat experimenteel (3,5,7) ).

equipment: 300D+ kitlens
Geschoten in RAW en JPG, bewerkt met PS en Photomatrix

1. Al gepost in showcase. Mooie kleurtjes, in tegenstelling tot hoe het er in het echt uitzag (*click*). HDR-file en RAW-file gemaakt, en die op allerlei wijzen zitten blenden, etc. (ook gedaan bij 2,4 en 9)
CA moet er nog wel uit :X
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_01.jpg
2. Misschien moet ik deze croppen, maar ik heb hierbij zoveel keuzes dat ik niet weet hoe...
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_02.jpg
3. Elevator to hell?
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_03.jpg
4.Verhoorkamer
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_04.jpg
5. Tranquilized, experimentje (kon niet anders |:( )
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_05.jpg
6. Liftschacht, enigzins experimenteel (mislukt?)
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_06.jpg
7. Mist wat felle roodtinten volgensmij. Heeft uit zichzelf ook vrij weinig
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_07.jpg
8. Iets te gewoontjes
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_08.jpg
9. groen-rood-blauw-groen
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_09.jpg

Ik zou eigenlijk wel wat commentaar hebben op de algemene bewerkingswijze/shoot, en op de individuele foto's :)

[ Voor 3% gewijzigd door inquestos op 22-03-2006 17:59 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

janklp

FortyTwo Capital

Laat ik mijn globale mening dan maar geven: hele goede serie!!

#1: Al vaker langs zien komen, maar toch een hele mooie plaat. Vooral de lijnen in het dak doen het um!

#2: Misschien een heel klein beetje rechts croppen zodat de foto symmetrisch is. Meer zou ik er niet aan doen.. Foto is gewoon mooi zo!

#3: Aardige diepte in je foto, leuk dat je dat 2e rooster ook ziet. Ik vind deze kleuren nou niet fantastisch, maar de compositie is zeer goed.

#4: Mijn favoriet! Erg fraaie kleuren, fantastische sfeer in de plaat.

#5: Zo zie je maar dat experimenten ook goed uit kunnen vallen. Goed voorbeeld daarvan, leuke plaat. Vooraan lekker scherp, daarna snel vager tot bibberig toe. Lekker blauw in de ramen ook.

#6: Sorry, hier vind ik niet veel aan. Te veel steen, en te weinig onderwerp.

#7: Lekker! Lijkt wel een screenshot uit Call of Duty ofzo. Heel gave bewerking!

#8: Fijne plaat, lekkere kleuren.

#9: Soort herhaling van foto 1.

Al met al dus een fijne serie op natuurlijk een hele leuke locatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind 4,5,7,8,9 echt supermooi _O_ Het mag misschien onwerkelijk zijn, maar het resultaat is werkelijk prachtig. Lijkt net alsof het uit een game komt. Zit bijzonder veel sfeer in en ik vind de kleuren ook helemaal top :)
Sommige foto's zouden zo screenshots van een (erg mooie :9 ) first person shooter kunnen zijn.

Rest van de serie is ook mooi maar ik vind vooral de game-achtige foto's leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 09:38
Vet mooi! :)
Ik moet alleen zeggen dat ik bij sommige foto's denk; Damn dit zou zomaar uit een héél realistisch spel kunnen komen.Bijvoorbeeld foto's 1,6,7,8,9. Het lijkt soms zo 'computer gemaakt'. Kan ook aan mij liggen maar ja, wel stoer eigenlijk ;)

Edit: Hee, nog zo 1 die dat denkt :P Gelukkig niet de enige..

[ Voor 21% gewijzigd door Ruben [NL] op 21-03-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Ik ben even benieuwd wat daar gezeten heeft: dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Bedankt voor commentaar :)

-
Die game-achtige look komt dus doordat "HDR". In spellen zijn de luchten buiten ook blauw terwijl je 't binnen ook gewoon goed verlicht is. Met een normale foto lukt je dat niet, is de lucht buiten meteen overbelicht als je 't binnen nog enigzins licht wil hebben.

Maar tweakers vinden game-achtige foto's dus leuk, je zou zeggen dat ze ook wel eens iets anders zouden willen zien :P 8)7
mabarto schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:50:
Ik ben even benieuwd wat daar gezeten heeft: dit?
klopt idd, maar toen die brand uitbrak stond ie al leeg

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Foto 4,5 en 7 zijn echt werkelijk prachtige shots!

Jezum dat 7 'n foto is, echt super-strak gewoon!

(kun je deze foto's misschien in wallpaper-formaat posten ofzo..?)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mooi hoor inquestos. Je wordt zo wel 'mister urban' voor mij ;)
#1 Had ik al commentaar op gegeven maar vind ik ook in deze serie één v/d betere
#2 Lekker ruimtelijk. Plafond voegt veel toe. Wat wou je hieraan croppen dan?
#3 Vind ik zelf wat minder door de rommelige compo. De diepte is wel lekker maar ik heb er geen 'goed uitzicht' op door de roosters die er voor zitten.
#4 Ook weer fijn. Leuke titel en mooi dat blauwe licht
#5 Nee, wordt ik een beetje 'dazed & confused' van. Hij lijkt op sommige plekken net niet goed uitgelijnd.
#6 Leuk idee een natuurlijk kader. Wel had er iets minder kader op de foto gemogen van mij of het kader iets scherper.
#7 Ik vind hem helemaal niet weinig hebben. Samen met #1 mijn favoriet. Ook het ontbreken van veel kleur vind ik wel een mooie sfeer neerzetten.
#8 Ben het wel met je eigen commentaar eens: één v/d mindere.
#9 Mooi. Doet mij aan #1 denken al vind ik de toning en compo in #1 net wat lekkerder.

Ook een minpuntje: ik zie wel veel distortion van je lens.
Is dit allemaal met een 17-40 gemaakt, en zo ja, ook vaak op z'n max. groothoek? (ik zit zelf nml ook te denken om dit objectief aan te schaffen)

Verder niet zo bescheiden hoor! Dit is voor mij toch echt weer een showcase ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

@ inquestos

Rij er regelmatig langs(Alphenaar) en moet zeggen dat het wel nette plaatjes zijn vooral de 1e is erg gaaf.
Ook is 4 erg gaaf en ziet het er uit alsof je een film binnenstapt. Erg goed gebruik gemaakt van de brandeffecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw dat HDR effect is echt super, zeker op deze locatie. Krijgt als geheel inderdaad een beetje een 'game-look'. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wel apart ik vind 8 juist prachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig... eerst dacht ik.. screenshots?? van welke game??? DIE WIL IK.. maarja.. het waren maar foto's maar wel erg leuke! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
nr8 lijkt zo uit Half Life 2 (of 3 ;) ) te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Thx :)
CLB schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:23:
(kun je deze foto's misschien in wallpaper-formaat posten ofzo..?)
Welke? 7? gaat zoiezo niet mega-huge worden
djengizz schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:28:
#2 Lekker ruimtelijk. Plafond voegt veel toe. Wat wou je hieraan croppen dan?
Hij heeft wel wat leuke details, en nu is 't zo'n standaard semi-symmetrisch iets

#5 Nee, wordt ik een beetje 'dazed & confused' van. Hij lijkt op sommige plekken net niet goed uitgelijnd.
Dat was nou juist de hele opzet, maar 't is dus irritant

Ook een minpuntje: ik zie wel veel distortion van je lens.
Is dit allemaal met een 17-40 gemaakt, en zo ja, ook vaak op z'n max. groothoek? (ik zit zelf nml ook te denken om dit objectief aan te schaffen)

Verder niet zo bescheiden hoor! Dit is voor mij toch echt weer een showcase ;)
Bedankt voor commentaar :)
Ik heb zelf gewoon nog de "plastic" kitlens (18-55 mm). En ja, ik zit bijna altijd op die 18 mm, minder zou fijner zijn natuurlijk. 't is niet de beste lens, maar iets beter zit je al snel aan 500-600 euro.. (10/12 t/m 20/24). Maar je hebt zelf toch de S2IS? of inmiddels een DSLR aangeschaft?

@TimmieJ: eb me eigenlijk niet gewaagd op 't verbrande-gedeelte, alleen de ramen zijn af en toe wat geblakerd, verder is 't meer Photoshop dan verbrande muren/vloer :)

----------

Om even te illustreren wat ik met roodtinten (wat ik dus miste) bij 7 bedoelde (en om meteen maar even te experimenteren met brushes):
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/vlinders.jpg
Ik weet 't, zo standaard, en niet FG, maar moest even snel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 09:09
Prachtige foto's, stuk voor stuk erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Photoshoppen is een vak apart. Heel gaaf gedaan.
Hoe heb jij eigenlijk leren photoshoppen? Tutorials, experimenteren, opleiding?

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik heb echt geen verstand van foto's maar deze vind ik echt super mooi, het lijkt het erg Half Lfe 2 alleen kleuriger, als ze half-life 2 zo hadden gemaakt zou dat spel nog mooier zijn :D

Heb je ze trouwens groter? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik zie wel wat je bedoeld met de roodtinten (mooi) maar zoals die nu is vind ik em ook fijn hoor.
inquestos schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:36:
Ik heb zelf gewoon nog de "plastic" kitlens (18-55 mm). En ja, ik zit bijna altijd op die 18 mm, minder zou fijner zijn natuurlijk. 't is niet de beste lens, maar iets beter zit je al snel aan 500-600 euro.. (10/12 t/m 20/24). Maar je hebt zelf toch de S2IS? of inmiddels een DSLR aangeschaft?
Sorry, ik dacht dat je ook wel eens de 17-40 gebruikte (hoe ik daar op kom weet ik ook niet).
Die DSLR is er nog niet, wel al voor gespaard :)
Ik wacht nog even totdat de 30D beter verkrijgbaar wordt en de prijzen 'uit-kristaliseren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnoff
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:09
Ook ik vind het een erg mooie serie. Al moet ik zeggen dat "zoals het er in het echt uitzag", ook niet onaardig is.
Dat HDR, vind ik een erg leuke techniek. Met film gaat dat nogal in de papieren lopen, dus voor mij is het voorlopig niet weggelegd. De uitwerking lijkt mij ook goed, al heb ik daar weinig kaas van gegeten.
Wat ik mij verder afvroeg; Wanneer heb je besloten om de foto's (zo) te bewerken? Toen je er heen ging, je ze maakte of je ze terug zag?
Tot slot, voor commentaar per foto kan ik me alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers.
Ook wat betreft djengizz, dit is zeker het showcase-label waardig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Ik vind al die bewerkingen eigenlijk wel heel cool uitpakken :)

[list=1]• Cool diepte effect
• Geeft een goed 'breedte-effect' :P
• Ietsje teveel brightness naar mijn mening, één van de mindere foto's
• Geweldige foto/nabewerking _o_ Je herkent er allerlei kleuren in terug die je niet zou verwachten, het lijkt eigenlijk net een schilderij
• Als de foto er niet zo bewogen uit had gezien zou het contrast van blauwe ramen en rode palen best mooi naar voren komen
• Heel cool effect. In eerste instantie denk je van "wtf moet dat voorstellen", maar als je er even naar kijkt geeft het al snel echt het idee dat je door een spleet kijkt
• Weer net een hele coole schilderij :)
• Is net alsof het een hele mooie render is, ik vind het dan ook meer dan 'te gewoontjes' ;)
• Lijkt heel erg op #1, maar dan met wat meer roze/groen, waarvan ik het roze er niet helemaal in vind passen

#4, #6, #7 en #8 vind ik het gaafste, vooral doordat het een vertekend beeld van de realiteit geeft. #6 vind ik alles behalve mislukt, eerder de beste van de serie. Ik zou wel eens meer van je willen zien.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 14:25
Prachtige foto's, zeer goed bewerkt!

Vooral 4 en 7, het game-achtige is erg bijzonder, zoals velen al zeggen.

Heb je misschien 4 of 7 in een groter formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 en 8 zijn echt net screenshot uit een first person shooter met ubergraphics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

foto 4,5 & 7 misschien?

(1280 x 1024 is goed hoor :) )

Jezum wat zijn die foto's om te kwijlen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Bedankt voor commentaar :*)
The Cheese schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:11:
Photoshoppen is een vak apart. Heel gaaf gedaan.
Hoe heb jij eigenlijk leren photoshoppen? Tutorials, experimenteren, opleiding?
Gewoon, doen... (?). Elke keer kom je een stapje verder, en ontdek je weer iets, zoals met alles...
fnoff schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:19:Wat ik mij verder afvroeg; Wanneer heb je besloten om de foto's (zo) te bewerken? Toen je er heen ging, je ze maakte of je ze terug zag?
Ik heb van tevoren even geëxperimenteerd met HDR. Ik heb al eerder urban-shoots gedaan, dus die manier van bewerken is nog hetzelfde. Ik ga voor een geslaagde foto er even voor zitten zonder te weten waar ik heen wil, maar dat komt gaandeweg. HDR is best lastig met analoog, ook om ze goed uit te lijnen, maar 't kan wel.

Over wallpapers:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/wall_01.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/wall_02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/wall_vlinder.jpg
zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

echt werkelijk top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

Zoefff

❤ 

HDR kan soms heel goed uitpakken, maar soms ook volledig de plak misslaan. Bij #7 vind ik het bijvoorbeeld helemaal niets, de foto is mij véél te rommelig en 'vies'. De foto daarna (#8) komt er dan juist weer heel mooi uit, ik neem aan dat je daar ook HDR gebruikt hebt? Heerlijke belichting, en spannend dat er zo veel te zien valt :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
7 is typisch een HDR plaat, en dat is ook niet echt mijn ding, maar smaken verschillen. Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wat je van foto's als 1, 4 en 9 vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:59
Kan niet ander zeggen dan geweldige platen!

Zeer goed bewerkt ook. Van mij mag je meer van dit soort werk laten zien.

Oh, het is een SHOWCASE, niet een testcase :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Goed om te horen :) Maar 't is toch echt een testcase hoor..

Nog twee, moeten 't echt van de bewerking hebben (zoals de meesten hier), want op zichzelf is 't niet veel...

10. Alle kleurtjes van de regenboog, maar misschien niet echt subtiel
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_10.jpg
11
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1234617/tpd/Baronie_11.jpg

Commentaar is nog altijd welkom, want ik weet niet of ik hier mee te ver ga...

edit:
December schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:27: Ik zou wel eens meer van je willen zien.
Dat kan:
[rml][ showcase] inquestos' Urbanshootings | update 9 maart[/rml]

En mijn persoonlijke dumpplek

[ Voor 25% gewijzigd door inquestos op 22-03-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

De kwaliteit is naar mijn idee zo dik in orde dat dit best showcase mag heten :) Ik zal later zelf nog even inhoudelijk commentaar geven ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcklin
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01-2024

mcklin

every day I see more of You

geen tijd voor lange reply maar 7 springt er voor mij wel uit als een hele mooie plaat, heerlijk sfeertje

canon EOS 350D + EOS 1Dmk2 + 70-200 f2.8L usm + 50 f1.4 + 24-70 2.8L usm+ 430EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Dan ben je sinds je vorige fotoshoot er toch een stuk op vooruitgegaan, want op een paar aardige foto's na vind ik de meeste foto's in dat topic toch wat gewoontjes :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:48

DeFeCt

je wéét toch

Erg mooie foto's! Ik vraag me af of het moeilijk binnenkomen was daar? Woon zelf in Alphen en dit is wel een leuke zondagmiddag besteding :)

ow en dat HDR... waar kan ik lezen wat dat precies is?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummer 4 7 en 11 echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Remy schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:51:
De kwaliteit is naar mijn idee zo dik in orde dat dit best showcase mag heten :) Ik zal later zelf nog even inhoudelijk commentaar geven ;)
Hmmm.. dan begrijp ik denk niet het hele idee van testcase, dit is al de tweede keer, doe ik toch iets fout :) . Ben benieuwd naar commentaar :)
December schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:53:
Dan ben je sinds je vorige fotoshoot er toch een stuk op vooruitgegaan, want op een paar aardige foto's na vind ik de meeste foto's in dat topic toch wat gewoontjes :)
't is gewoon een hele andere manier van fotograferen. Dit gebouw leende zich niet echt voor de manier waar ik bij de vorige gebouwen mee te werk ben gegaan.
DeFeCt schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 09:56:
Erg mooie foto's! Ik vraag me af of het moeilijk binnenkomen was daar? Woon zelf in Alphen en dit is wel een leuke zondagmiddag besteding :)
't is absoluut niet moeilijk. Als je 't complex benadert vanaf de linkerburen (gezien vanaf de "grote weg" waar ook de bus langs komt), zit er gewoon een gat in het hek. Overigens staat het pand van de buren ook leeg, maar zitten er daar waarschijnlijk krakers in (zo leek het althans). Als je gewoon dan vervolgens doorloopt dan zul je ook een hek tegen het complex zien wat een gat in het gebouw bedekt. Dit hek zit echter vast met een touw, dus kun je gewoon even weg trekken, en dan ben je binnen :). Op zondag moet het volgensmij echter makkelijker kunnen, bij mij waren er bij de ingang stratenmakers aan de gang, die ook gebruik maken van parkeerplekken, etc. Maar op zondag kun je waarschijnlijk zelfs gewoon de normale ingang in lopen, maar zeker weet ik het niet.
ow en dat HDR... waar kan ik lezen wat dat precies is?
Op GoT is er nog geen topic over, maar op DPZ wel (*click*), waar je alles vind wat je maar weten moet. Probeer het wel eerst van tevoren uit.

Ow, en als je gaat, maak dan ook wat foto's van de kelder, de mijne zijn mislukt, ben eigenlijk wel benieuwd. Is er vrijwel totaal donker, en er staat een flinke laag water, maar er staan/stonden sandalen waar je met je schoenen in kan glijden, zodat je 't droog houdt. Erg creepy, maar je moet 't gewoon gezien hebben :)

Pagina: 1