Toon posts:

Intuix S800 dvb-t ontvanger, ervaringen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

vanmorgen in de spits zag in een advertentie/reviewtje van de Intuix S800 dvb-t ontvanger (digitale tv onvanger ;) ) en ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaing me hebben en of het mogelijk is door middel van andere software meer zenders te ontvangen als alleen NL2

Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/multimedia/archive/00054/digitvlaptop_54666h.jpg

AD review
Product Pagina

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Ziet er leuk uit.. is het zo van inpluggen en kijken of...?

Verwijderd

Topicstarter
als ik op de site lees moet je wel eerst een stukje software installeren (wat denk ik ook drivers zal bevatten) en dan kan je het met de megeleverde Savvy TV Software bekijken weet niet hoe het werkt i.c.m andere "tv" software zoals Dscaler, ChrisTV enz

Verwijderd

Topicstarter
niemand hier ervaringen mee :'(

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
blijkbaar niet.. erg jammer want ik vind het wel een leuk hebbe dingetje..

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01 07:58
Zag hem net bij de office centre liggen .. lijkt me ook een leuk speeltje. Ben echt benieuwd naar de ontvangst.

Maak maar geld over en ik haal hem wel even. Dan schrijf ik wel een complete review ! :+ :P

[ Voor 31% gewijzigd door Tranzy op 28-03-2006 14:33 ]

Ik heb ook een leuke computer..

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2025
Idd te koop bij de office centre's waar het signaal beschikbaar is.

Ik werk daar en vind het een prutding. 50% van de tijd gaat het beeld heel schokkig (1 frame/minuut). De andere 50% doet hij het wel goed. Waarom het af en toe hapert weet niemand. Het staat sowiso al opgesteld vlakbij een raam, anders is de ontvangst te slecht en is er geen beeld. Je kan met de bijgeleverde software alleen ned. 2 ontvangen. Daarbij loopt die software nog een paar keer per dag spontaan vast ook. Om het dan weer aan de gang te krijgen moet de hele laptop opnieuw gestart worden.

Conclusie: niet kopen, waardeloos ding.

--> Het is een vestiging in de randstad, dus de ontvangst moet sterk genoeg zijn.

Somewhere in Europe...

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Uhm? In nederland hebben we toch geen free-to-air DVB-T zenders? (Behalve ned 2 waarschijnlijk). Verder heeft hauppage er ook een en werkt dit alleen maar in de randstad, verder is er nog helemaal geen DVB-T dekking helaas... Je zou er in Nederland niet zo veel aan hebben, behalve dat je hem misschien ook nog op de kabel thuis kan aansluiten (kan die van Hauppage ook).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak :o

Move OH -> AV

Oslik blyat! Oslik!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Je hebt er zonder smartcard inderdaad weinig aan. Helaas is de smartcart reader (als er al eentje op kan), duurder dan de DVB kaart :'(

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1