Op mijn pc (win XP pro) staan enkele shared folders, zodat ze vanop andere plaatsen op het netwerk ook te raadplegen zijn, wanneer iemand over het netwerk een van deze mappen raadpleegt,
kan ik dit zien bij 'computerbeheer' - 'gedeelde mappen' - 'geopende bestanden'.
Enige probleem: dit is slechts een momentopname....
Aangezien ik tijdelijk bij familie woon, en deze geen beveiligd draadloos netwerk hebben (en jammer genoeg ook niet willen dat dit ingesteld wordt...), kan in principe iedereen die passeert ook aan mijn shared folders... (ok, deze zijn beveiligd, maar toch...)
Nu zou ik graag een logfile aanmaken van al hetgene dat in de lijst 'geopende bestanden' getoond wordt.
Heeft er iemand enig idee hoe hieraan te beginnen, waar dit in te stellen ?
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- logboeken (computer management)
- prestatielogboeken (computer management)
- google / got search: shared folders, logging, remote access, ...
- search MSDN: vbs scripting
admins, please move to Windows Operating Systems... verkeerde topic genomen ...
kan ik dit zien bij 'computerbeheer' - 'gedeelde mappen' - 'geopende bestanden'.
Enige probleem: dit is slechts een momentopname....
Aangezien ik tijdelijk bij familie woon, en deze geen beveiligd draadloos netwerk hebben (en jammer genoeg ook niet willen dat dit ingesteld wordt...), kan in principe iedereen die passeert ook aan mijn shared folders... (ok, deze zijn beveiligd, maar toch...)
Nu zou ik graag een logfile aanmaken van al hetgene dat in de lijst 'geopende bestanden' getoond wordt.
Heeft er iemand enig idee hoe hieraan te beginnen, waar dit in te stellen ?
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- logboeken (computer management)
- prestatielogboeken (computer management)
- google / got search: shared folders, logging, remote access, ...
- search MSDN: vbs scripting
admins, please move to Windows Operating Systems... verkeerde topic genomen ...
[ Voor 8% gewijzigd door stimpie79 op 21-03-2006 16:19 . Reden: wrong topic ]