ActiveX en SSL

Pagina: 1
Acties:

• poker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04-2025
Ik heb een programma geschreven dat informatie van je cdrom vanuit een website inleest.
(cd informatie)

Nu wordt dit natuurlijk niet standaard ondersteund door IE of FireFox en heb ik begrepen dat ik een SSL certificaat nodig heb.

Weet iemand welke ik nodig heb en waar ik die aanvraag ?

Gr. P.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-02 20:52

igmar

ISO20022

Wat wil je in hemelsnaam ? Je gooit hier een vraag neem zonder enige vorm van achtergrond, en wat nu het eigenlijke probleem is. Zorg dat duidelijk is waarom je een vraag stelt, want hier kan niemand wat mee, en dat betekend dat iedereen kan gaan lopen gissen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Iets duidelijker mag inderdaad wel. Daarnaast heeft dit niks met het ontwerpen van software te maken, slechts met het implementeren ervan, en topics daarover horen in Programming. :)

SEA>>PRG

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk dat de TS wil weten bij welke instantie hij het beste een SSL certificaat aan kan vragen.

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Je wil een Authenticode-certificaat, een SSL-certificaat is niet voldoende. Vaak zijn die wel bij de zelfde instanties verkrijgbaar. Om een ActiveX-component te hosten in je browser moet je ook nog een paar interfaces implementeren.

Uit mijn hoofd weet ik even niet meer welke dit zijn, wel weet ik dat de documentatie (inmiddels) een hel is omdat over COM en ActiveX steeds minder te vinden is zonder in verwarring te worden gebracht met .NET-zaken, waar dit natuurlijk niets mee te maken heeft.

Edit: Bij nader inzien vind ik je vraag met terugwerkende kracht toch onduidelijk, maar misschien heb je er wat aan. :)

[ Voor 12% gewijzigd door rollebol op 22-03-2006 17:11 ]