Toon posts:

Bij inactivieit [Sroll Lock] toetsenaanslag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al na heel wat googlen en hier wat te hebben gezocht heb ik helaas nog niet de oplossing voor mijn simpele probleem. Op onze tandartspraktijk gebruiken wij software die uitlogt na het indrukken van de sroll lock toets.

Nu vergeten de assistentes en tandartsen dat te doen, waardoor ik niet kan zien wie bv welke afspraak maakt e.d. Als ik nu na bv 30sec inactiviteit de toetsaanslag scroll lock kan automatisch kan aanslaan logt het programma uit en moet iedereen zelf inloggen.

Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer iets voor Software Algemeen - ik verplaats je topic nog eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:38
Wat je kan doen is een screensaver maken (dit is gewoon een .exe) die een programma start die de scroll lock aanroept :)

Ik kan wel even kijken of ik wat voor je kan maken, want na even googlen kon ik niet zo'n soort programma vinden.

Verwijderd

Topicstarter
een screen saver klinkt ok.
ik zat zelf meer aan de task scheduler van windows te denken

jammer is dan wel dat je enkel op de minuut inactiviteit kan instellen, en niet op de seconde

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:21:
Nu vergeten de assistentes en tandartsen dat te doen, waardoor ik niet kan zien wie bv welke afspraak maakt e.d.
Ik begrijp niet waarom iemand uit zou moeten loggen om te zien wie welke afspraken heeft gemaakt. Oftewel: Waarom zou je die mensen met deze uitlog perikelen op willen zadelen ?

-

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 07:01:
[...]

Ik begrijp niet waarom iemand uit zou moeten loggen om te zien wie welke afspraken heeft gemaakt. Oftewel: Waarom zou je die mensen met deze uitlog perikelen op willen zadelen ?
het programma houd (uiteraard) bij wie er ingelogt is als er een afspraak wordt gemaak, een regel in de status wordt geschreven, een foto wordt gemaakt etc etc

als mensen inloggen (kwestie van letter en enter, geen password) kan je zien wie er een eventuele fout heeft gemaakt en bijsturen

• MaNDaRK
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mandark8/got/idleexec.jpg
Download

Dit programma kijkt of er muis bewegingen of toetsenboard aanslagen zijn. Als deze er niet zijn dan wordt er een timer gestart. Als deze timer de ingstelde waarde bereikt zal het geselecteerde programma worden opgestart of zal de gevraagde toets ingedrukt worden.

Ik hoop dat dit werkt voor je :)
Mocht je trouwens OCX bestanden missen, moet je even google gebruiken!

Verwijderd

Topicstarter
MaNDaRK schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:44:
[afbeelding]
Download

Dit programma kijkt of er muis bewegingen of toetsenboard aanslagen zijn. Als deze er niet zijn dan wordt er een timer gestart. Als deze timer de ingstelde waarde bereikt zal het geselecteerde programma worden opgestart of zal de gevraagde toets ingedrukt worden.

Ik hoop dat dit werkt voor je :)
Mocht je trouwens OCX bestanden missen, moet je even google gebruiken!
dit ziet er perfect uit!
maar: ik mis inderdaad COMDLG32.OCX , heb deze gedownload en geregistreerd met
regsvr32 \windows\system32\COMDLG32.OCX

maar wanneer ik deze run krijg ik helaas
' runtime error 13
type mismatch'

• MaNDaRK
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:42:
[...]

dit ziet er perfect uit!
maar: ik mis inderdaad COMDLG32.OCX , heb deze gedownload en geregistreerd met
regsvr32 \windows\system32\COMDLG32.OCX

maar wanneer ik deze run krijg ik helaas
' runtime error 13
type mismatch'
Oeps. Bugje bij het inmorteren van de standard settings ;)

Je kan hier de nieuwe versie downloaden :)

Verwijderd

Topicstarter
heeeel erg bedankt zo ver.

helaas werkt het nog niet helemaal. het programma logt uit maar daarna lukt het niet om in te loggen.

zou ik maandag even contact met je kunnen hebben om het een en ander te perfectioneren, eventueel tegen een geringe vergoeding.

• MaNDaRK
Tuurlijk, ik heb je een mailtje gestuurd met mijn contact gegevens :)

Je mail adres is niet goed, ik heb het mailtje terug gehad. Je kan me mailen op: <nick>8_at_gmail.com ;)

[ Voor 46% gewijzigd door MaNDaRK op 24-03-2006 08:46 ]

• MaNDaRK
Even een schopje omhoog :)

Choppert, ik heb inmiddels wat bugjes uit mijn programma gehaald. Ik zal zo een update posten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

ik probeerde jou ook terug te emailen maar die kwam ook terug?

inmiddels heb ik me email aangepast, dutchjob(a)gmail

ik kijk met spanning naar je aangepaste vesrie, volgens mij is het probleem dat de scroll lock ingedrukt blijft?

maar wellicht is het ook mogelijk om de scroll lock naar een speciefiek programma te sturen (simplex) voor het geval als een ander programma actief is?

• MaNDaRK
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mandark8/got/idleexec2.jpg
Deze versie reset zichzelf na de verlopen tijd :)

Downloaden kan je hier doen!
Pagina: 1