Toon posts:

Ecommerce

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een goed e-commerce systeem.
Er moeten heel erg veel producten worden ingevoerd, mer ook veel varianten (kleur, maat e.d.).
Het mooiste is als de producten via acces of exel kunnen worden bewerkt.

Heeft iemand een suggestie?

(Ik heb zen-cart en oscommerce al geprobeerd)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi mike.n. en welkom op GoT. :)

Helaas voldoet je topic niet helemaal aan de regels die wij hier in Software Engineering & Architecture stellen aan een topic, en daarom doe ik je topic ook op slot. Ik zal even kort proberen aan te geven waarom.

Om te beginnen zit je in het verkeerde subforum. Software Engineering & Architecture gaat over het ontwerpen van software, iets wat nog aan het programmeren vooraf gaat. Wat dat betreft zou je topic beter af zijn in Programming, wat over programmeren gaat. Echter, daar zou je topic ook dicht gaan, maar om een andere reden: we doen op GoT niet aan scriptrequests, zoals je ook hier en hier kunt lezen. :)

Wanneer je op zoek bent naar een kant en klaar script, dan kun je eens rondkijken op sites als HotScripts, aangezien die zich specifiek op dat doel richten. Je zal daar meer aan hebben dan aan dit forum. ;)

Mocht je meerdere scripts vinden en niet kunnen bepalen welke van deze het beste is, dan kun je in Software Algemeen een vergelijkend topic openen waar je zegt welke stukken software je kent, welke je al geprobeerd hebt, en wat je miste in deze stukken software. Probeer in dat geval zo uitgebreid mogelijk te zijn, en lees sowieso eerst even Software Algemeen - Beleid door. :)

Algemene gedragsregels (Netiquette) is overigens ook handig om even door te lezen, aangezien ik ook een beetje eigen inzet mis in dit topic. Probeer altijd zo uitgebreid mogelijk te zijn, en kies ook een duidelijke topictitel. Je topictitel is het visitekaartje voor je topic; een goede titel zorgt ervoor dat mensen met kennis van zaken je topic eerder openklikken en je vraag beantwoorden. :)

Succes, en nog veel plezier op GoT.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.