Toon posts:

[LAPTOP] komt niet meer op na standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb al een redelijk oude laptop, een P1, de Acer Travelmate 7100.

Alleen heb ik nu het probleem, dat wanneer mijn laptop in slaapstand valt, en ik wil het uit de slaapstand krijgen, dat het beeld dan zwart blijft.

Nu mijn vraag, is dit een simpele instelling die verkeerd staat, of is er echt iets hardwarematigs aan de hand?

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Gaat de laptop dan wel weer aan?

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik dan de laptop weer uit en aan druk wel, en met de reset knop ook wel, maar dan begin ik natuurlijk weer van vooraf aan, en dat is niet de bedoeling van de standby-modus.

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 16:10

SpeedBart

Futurama 0wnage

Heeft standby wel gewerkt op deze laptop? Ik weet niet of oudere notebooks dit vlekkeloos ondersteunen.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:12
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met mijn laptop sindskort.
hij wil voor geen mogelijkheid meet uit standby of slaapstand komen, als hij eruit komt blijft het beeld zwart, en 30 sec daarna start ie spontaan opnieuw op...
Hij heeft het wel gedaan hiervoor dit is sinds 2 weken zo
niks bijzonders veranderd kwa software gebeuren :S
en ook niks kwa hardware...
Waar kan dit aan liggen, want opstarten duurt zo enorm lang :P:P

Verwijderd

Kijk eens naar BIOS update, zet de computer eens op stanby en ze hem weer aan (in de tussen tijd NIET het scherm dicht klappen).
Speel met de toets om tussen verschillende beelden te schakelen om te kijken of die toevalig op een andere monitor uitgang staat.

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:12
Bios is volledig up to date, het vreemde is dat hij hiervoor het wel normaal deed!
en sinds een week ofzo niet meer zonder enige verandering in systeem...
zonet je advies geprobeerd, geen effect...
Edit:
Het is een Fujitsu Siemens Amilo 1437G
Pentium m 740, 1024 ddr2 ram
80 gig hd
ati x700 128mb

[ Voor 21% gewijzigd door Lieuwe15 op 03-04-2006 09:54 ]

Pagina: 1