Er is ingebroken op het werk van een kennis van me. Daar stonden paar een koeien, met in totaal dik 20K aan blokjes. PC's gejat. Die blokjes zijn nu dus allemaal RIP!
Voel met mij mee :(
Voel met mij mee :(
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Heb ik al aan gedacht .. maar ik denk dat dat niet zal lukken. Dat kan allene D.Net .. en het is een ISDN bak die in spaar stand stond.Op dinsdag 23 januari 2001 19:16 schreef RobzQ het volgende:
Nou even goed alle stats in de gaten houden en kijken of die blokjes nog geflushed worden.
Mocht de machine niet meteen geformateerd worden en als je ze kan vinden kun je misschien het IP adres achterhalen
Allemaal?Op dinsdag 23 januari 2001 19:25 schreef HlpDsK het volgende:
Allemaal met koe.
? weet jij wat.
Verwijderd
Verwijderd
waarom zou je teveel films kijken. het verhaal wat hier geschets is heeft zich namelijk al een keer voorgedaan. ik weet niet meer zeker of het met d.net was, maar ze hebben dus werkelijk zo een dief gevonden.Op dinsdag 23 januari 2001 22:02 schreef TgF het volgende:
[James Bond mode]
Wacht tot ze gaan flushen, doe een IP trace, zoek ze op, jat servers terug....
[/James Bond mode]
Ik kijk teveel films.
Intentionally left blank
\TP51/
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Advanced sheep-counting strategies
Lightning_crew
Jammer voor jou, de blockjes staan op HlpDsk's email adresOp woensdag 24 januari 2001 13:36 schreef _soh het volgende:
Hehehe,jam jam, he'k er mooi weer 20k bij. goh, 'k wist niet dat er een koe op stond.
Ik vind het heel erg van de PC's .. dure zooi. Maar van die blokjes baal ik dus .. misschien dat ze nog geflushed worden als de PC random staat te doen en dan eens online gaat. Maar de kans is groot dat de dieven er een FORMAT C:\ overheen gooien + verse windows.Op woensdag 24 januari 2001 14:51 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Jammer voor jou, de blockjes staan op HlpDsk's email adres
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl