Toon posts:

Geen oc-opties beschikbaar in bios.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een pc met een msi K8MM moederbord en een amd sempron64 3000+ , nu wou ik deze eens een beetje gaan opschalen dus ik de bios in duiken zie ik dus nergens een optie om dit te doen. Is er een andere mogelijkheid ?? in de bios kan je dus niets in stellen

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-02 15:33
Zoals de DOC Policy vermeldt hoort dit hier niet, lees de T&C algemeen FAQ eens door :)

Verwijderd

Topicstarter
slotje ?? al zie ik het probleem niet zo . ik stel een vraag over overclocken.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 14:06 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DOC is voor die-hard oc'en dus alleen voor koeling dat onder het nulpunt gaat, normale oc vragen horen in T&C.

Wat je naar zou kunnen kijken is of er een andere bios voor je mobo is die wel wat oc settings heeft, of anders een programma installeren waar je in windows de fsb mee kan aanpassen.

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-01 12:02
offtopic:
Er worden wel heel veel topics die in T&C horen , hier geopend. Misschien komt het omdat in DOC wel overclocking voor komt en in T&C niet. Dus denken mensen dat OC-topics hier horen....

Verwijderd

gambr0 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:44:
offtopic:
Er worden wel heel veel topics die in T&C horen , hier geopend. Misschien komt het omdat in DOC wel overclocking voor komt en in T&C niet. Dus denken mensen dat OC-topics hier horen....
offtopic:
En omdat het vorige DOC was wel gewoon alles wat de maken had met oc'en ;) Ik kan het wel begrijpen door mensen die het ouwe DOC gewend waren en nu een hele tijd niet op got geweest zijn en dan iets willen vragen :)

Je kunt idd proberen om de bios te flashen en dan te kijken. Anders even met Clockgen te proberen ;)

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
@TS: Heb je toevallig een MSI K8MM-V (VIA K8M800-CE & VT8237R)? Stop dan maar met zoeken. Overklokken op dat MB is niet mogelijk... Heb er zelf ook 1 en kwam aan die conclusie na het bezoeken van enkele fora over MSI.

Thread hoort m.i. inderdaad niet in DOC thuis, maar in T&C. ;)

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Deze hoort inderdaad ook in Tweaking & Cooling Algemeen thuis, dus daar gaat hij nu ook heen :)

Zodra er geen oc-opties in de bios staan is het inderdaad een kwestie van het zoeken naar een getweakte bios, of het zoeken naar software waarmee het regelen van de pll mogelijk is.

Helaas heeft die software vaak wel zo z'n beperkingen en kun je bijv. nog steeds niet je Vdimm, Vcore etc instellen. (Dat is overigens wel weer op te lossen met voltmods, maar voordat je daaraan begint zul je toch wel redelijk wat oc-ervaring nodig hebben).
Pagina: 1