Toon posts:

LINUX??? never agian!!! hoe uninstall ik??

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
zie topic!! linux, no way!!!!
andere keer heb 4 dagen zitten prutsen met linux en netwerk en nu kan het me de pot op!!!!:(!!!!
hoe uninstall ik linux?? kan dat onder linux console? plz hellep!!!

Verwijderd

cfdisk dan partitie verwijderen en een dos partitie van maken als je hem weer in windows wild gebruiken.

• dixon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:19
Linux uninstaleren? Gewoon, je harde schijf in de prullebak gooien.
Nee, wat SilverForce zegt klopt wel, maar toch zou ik oppassen. Ik heb het 2 jaar terug ook geprobeerd en ik kon dus me HDD in de prullebak gooien, vanwege allerlei partities die niet weg wouden en ik kreeg opeens 2 miljoen bad clusters weet ik veel.
:(

Maarja, waarom installeer Linux in de eerste plaats? Als je van iedereen hoort dat het zo gebruikers-onvriendlijk is, dan kan je dit soort dingen verw8en :)

Als je het leuk vind om uit te proberen, installeer BeOS, kan nu al, vind ik, meer, en ziet er, vind ik, beter uit, en, je kan het gewoon formateren, zonder gezeik te krijgen, vind ik natuurlijk.

Wat een onzin..

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Another one bites the dust >:)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Nou volgens mij heb je niet echt goed je best gedaan .... bij mij draait nu Mandrake 7.2 perfect , nvidia diver erop om te quaken , vmware om windows te draaien ... allemaal no prob. :9

maar als je t echt wilt verwijderen , gebruik dan idd. gewoon de fdisk van linux , of als je dat niet snapt Partition magic of zo'n tooltje

de bootloader (LILO) haal je weg door je MBR te overschrijven men fdisk /mbr (in dos)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• Tachyon
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

andere keer heb 4 dagen zitten prutsen met linux en netwerk en nu kan het me de pot op!!!!!!!!
Is toch vrij eenvoudig, afhankelijk van de distro.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 19:29 schreef Aaargh! het volgende:
Another one bites the dust >:)
Juist :)

Verwijderd

Topicstarter
ermz iemand via icq mij helpen??
ik heb linux redhat geinstalled omdat windows na 12 x installereen van ME 98 95 en 2000 het nog niet wou doen of na de instal een fucking stom foutmelding kwam!!!!!!
nu heb ik linux, doet de muis het niet, wil ik linux verwijderen vat ik er nog niks van, ik ben 8 dagen bezig om die pc aan de prat tekrijgen en nog niks!!
plz help ff!! hoe doe ik fdisk onder linux??

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 00:15

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

...omdat windows na 12 x installereen van ME 98 95 en 2000 het nog niet wou doen of na de instal een fucking stom foutmelding kwam!!!!!!...
Dan zou ik toch in een andere richting naar fouten gaan zoeken, hardware ofzo...is maar een suggestie hoor.

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me sterk!!
zal denk ik meer aan de naam "windows"
liggen >:)

Verwijderd

Wrom neem jij in hemelsnaam linux? Je hebt geen doorzettings vermogen en je vind command line uiteraard ook zuigen, dan snap ik niet waarom in godsnaam iemand linux neemt.
Maar je kunt natuurlijk gewoon `fdisk` in typen in console("Wat start je fdisk zo?" ja!) je linux partities weggooien en dos partities bouwen en dan in dos formatten en windows installen.
DOH!

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 19:44 schreef Shaolin het volgende:
lijkt me sterk!!
zal denk ik meer aan de naam "windows"
liggen >:)
Ag linuxen lukte je ook niet.... dus om nou meteen de conclusie te trekken dat ut aan de software ligt.... no offense :)

Verwijderd

gebruik gewoon PartionMagic en delete alle partities( echt alle he.. )dan weer windows opnieuw installeren....

Verwijderd

Of als je een cd-brander hebt trek dan een isootje van slackware-linux van het inet af en zet die op een cd... als je slack van de cd af start dan kun je gewoon via bash#
/sbin/[c]fdisk opstarten en daarmee alle ext2fs-achtige partities weghalen, keertje rebooten en met windows fdisk primaire partitie maken enzovoorts...
Misschien wat omslachtig maar ik heb al 1,5 jaar een slackware cd om in gevallen als deze toch mijn harde schijf te kunnen herformatteren ;-)

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:38

Pierik

I'll be back!!!

Op dinsdag 23 januari 2001 19:52 schreef TH1J5 het volgende:
Wrom neem jij in hemelsnaam linux? Je hebt geen doorzettings vermogen en je vind command line uiteraard ook zuigen, dan snap ik niet waarom in godsnaam iemand linux neemt.
Je haalt me de woorden uit de mond :) Je moet er wel een beetje tijd in steken hoor, anders kom je er niet >:)

Iracing Profiel

Verwijderd

rm -r* :P

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
das mooi, want tegenwoordig draait iedere nitwit linux, en loopt ermee te koop terwijl de meest lame deamons op die bak nog gewoon allerlei ongedierte (scriptkiddies) aantrekken.

edit:
no offense verder ofzo :)

Verwijderd

tss, 4 dagen, en dan al opgeven, sjees.. nja. as said above, anotherone bytes the dust.

ok, in dos: fdisk /mbr
om de vervelende lilo weg te krijgen, dan in fdisk gewoon de partities verwijderen, en een nieuwe aanmaken, restarten, formatteren, done.

-Reflex-

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Check eens of je de virus warning in het bios aan hebt staan bij het installeren van windows.

Heb ik weleens gehad, elke keer dattie aardig op weg was sloeg me hele compu op tilt zodra er iets met de bootsector gebeuren moest.

ieeeepppppp :P

• Passenger
  • Laatst online: 19-08 11:41
et voilà! eindelijk! weer es iemand die dacht slim te zijn om linux te nemen omdattie dan mee kan lullen met andere tweakertjes en op kan scheppen dattie zo'n 3l33t linux-master is... verstandige keus mn jong, om t weer te deïnstallen...
wat ik heb gedaan bij een deïnstallatie was gwoon met dos disk booten, fdisk /mbr, en dan die partities weghalen, en weer via partition magic aan mn windows partitie plakken...

Verwijderd

Welke versie van Redhat trouwens??

Verwijderd

Red hat 2.1 met service pack 6a....

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Op dinsdag 23 januari 2001 19:01 schreef Shaolin het volgende:
zie topic!! linux, no way!!!!
andere keer heb 4 dagen zitten prutsen met linux en netwerk en nu kan het me de pot op!!!!:(!!!!
hoe uninstall ik linux?? kan dat onder linux console? plz hellep!!!
Als je er wat langer de tijd voor neemt heb je waarschijnlijk meer succes. Niet dat alles bij mij meteen werkte de eerste keer hoor, ik ben ook aan het prutsen ;). Maar neem anders een makkelijke distributie zoals Mandrake 7.2. Herkende bij mij bijna alle hardware. Ik heb alleen nog een paar probleempjes met bootmagic. Ga maar eens kijken op www.mandrake.com/en/
Pagina: 1