Die krijgt zelfs de standaardpagina van de fabrikant te zien: oftewel de policy wordt niet uitgevoerd, ook de oude niet. Is die in ieder geval niet blijven hangen. Blijft het raar dat deze policy het als enig niet doet, zelfs al maak ik een andere aan met gelijke settings, dan nog geen succes. Lijkt wel of IE dwars zit.
Edit: er is toch iets anders aan de hand. Als ik de policy weer wijzig, dan wordt deze zelfs niet meer door de server overgenomen. Lijkt wel of hij compleet genegeerd wordt.
Edit2: het wordt nog gekker. ik heb een programma gedownload (GPOVault,
http://www.desktopstandard.com/GPOVaultFree.aspx), waar je makkelijk mee kan laten zien wat het eindresultaat wordt op een bepaalde client voor een bepaalde gebruiker. Nu blijkt daaruit dat de GPO wel wordt applied! Maar IE wordt niet aangepast. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Edit3: De GPO wordt wel toegepast, maar alleen de onderdelen van administrative templates (bijv. het blokkeren van bepaalde configuratieopties) komen ook echt door. De windows settings (waaronder dus de homepage) worden niet overgenomen.
[
Voor 62% gewijzigd door
Verwijderd op 21-03-2006 12:38
]