Beste Mensen
Ik ben gister tot ontdekking gekomen dat mijn draadloze netwerk/internetverbinding eruit ligt
. Ik heb verschillende acties uitgevoerd om alsnog het netwerk aan de praat te krijgen maar helaas zonder resultaat
. Situatie is als volgt
Server --> Windows 2000 Server --> Draadloos verbonden
Client 1 --> Windows XP Pro --> Draadloos verbonden
Client 2 --> Windows XP Pro --> UTP bekabeling naar de router.
Ik heb de router herstart via client 2 maar ook hier is mijn probleem niet verholpen
Stekker van de router ook eraf gehaald ook geen resultaat opgeleverd
Wie kan mij verlossen van mijn probleem om alsnog het netwerk aan de praat te krijgen.
Ik ben zelf van plan om om de 2 clients een systeemherstel uit te voeren, is dit wel handig om te doen? Daarnaast alles wat betreft draadloos opnieuw te installeren.
Ik hoop dat jullie allen mij een passende oplossing kunnen aanbieden. Alvast bedankt
Ik ben gister tot ontdekking gekomen dat mijn draadloze netwerk/internetverbinding eruit ligt
Server --> Windows 2000 Server --> Draadloos verbonden
Client 1 --> Windows XP Pro --> Draadloos verbonden
Client 2 --> Windows XP Pro --> UTP bekabeling naar de router.
Ik heb de router herstart via client 2 maar ook hier is mijn probleem niet verholpen
Stekker van de router ook eraf gehaald ook geen resultaat opgeleverd
Wie kan mij verlossen van mijn probleem om alsnog het netwerk aan de praat te krijgen.
Ik ben zelf van plan om om de 2 clients een systeemherstel uit te voeren, is dit wel handig om te doen? Daarnaast alles wat betreft draadloos opnieuw te installeren.
Ik hoop dat jullie allen mij een passende oplossing kunnen aanbieden. Alvast bedankt