arita cds

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023
ik heb een vraag over deze arita's, ik heb in het verleden ook arita's gehad maar die waren bagger

- op de voorkant van het doosje staat arita professional
- heel dun doosje
- cds hebben een witte voorkant
- en een goud/groen achterkant

zijn volgens mij nieuwen want bij cdmediaworld staan ze nog niet

zijn deze arita's goed ????

Jsunnyreports

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ach, welke cd is goed?.

Persoonlijk brand ik alles weg, nooit problemen met wat voor merk dan ook gehad. :)
(Ook Arita's)

Cd's die bij de ene perfect werken, kan iemand anders de helft van weggooien. :(
(Spreek uit ervaring).

M.a.w. je moet ze gewoon zelf proberen.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Bij mij werkt alles goed, behalve een keer een pak MMORE'tjes, die ik op de beurs had gekocht :( van een duitser...

Verwijderd

MMore zuigt, zowel de cdr als de cdrw.

Verwijderd

Ik heb die Arita's ook geprobeerd, zijn afhankelijk van Writer goed genoeg, maar niet de beste(ik heb een HP7200i) http://harware.netmenu.nl

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ligt ook aan de brander, mijn oude Philips 3610 wilde alleen maar dure cd's branden, terwijl mijn nieuwe (YES!) plextor 8x4x32A echt alles brand. Maar persoonlijk ben ik fan van 'That's Write' cd's. ze zijn gewoon goed, en goedkoop.

100 kost op de beurs in ehv 190,-

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een stuk of 100 arita's weggebrand zonder problemen met een HP8100. Nooit problemen mee gehad, nergens mee eigenlijk, tot afgelopen weekend met een paar SOLA cd's, had er tien gekocht en me brander wil er geen een beschrijven

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat het per Brander verschilt. Heb nu al 6 maanden een Plextor CDROM en CDRW SCSI combi, en alles werkt!

Verwijderd

:) Philips Silver Premium
:r MMore
:) That's Write 74/80mins
:r Arita
:r No-name shit

Verwijderd

P. Silver Premium
Princo

De beste !!

Kan ook aan je brander liggen Hp niet zo geweldig, Yamaha SCSI, Plextor SCSI Beste !!

• The Genie
  • Laatst online: 23-01 17:01
Ik sluit me hierbij bij T.S aan, persoonlijk heb ik juist GOEDE ervaringen met MMore, That's Write en Best Media CD-R's. Arita's ben ik ook niet zo'n fan van.

• thalantis
  • Laatst online: 26-01-2023
ik ben ook niet zo weg van arita's maar ik heb een plextor dus die wil ze wel branden
maar ik kon deze arita's goedkoop krijgen, 100 voor 195.- (geen spindle)

normaal heb ik philips maar die zijn zo duur vergeleken
verder heb ik ook nog wel eens kodak gold gehad die waren ook perfect

Jsunnyreports

Verwijderd

De laatste keer kocht ik in Utrecht op de laatste beurs heel voordelig de 80 minuten Arita's in dubbele doosjes dus 20 in 10 doosjes voor 60.-(zouden zo tw...ente op kunnen)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:20
Die Arita's zijn 80 min cd's en ik heb er geen problemen mee.

Brander; yamaha 4416e

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:24
Mijn brander vreet alles! Zo goedkoop als ik nu mijn Ceedeetjes heb gekocht heb ik niet eerder gezien. Bij de MediaMarkt te Rotterdam een doosje van 10 Fujitsu Siemens Ceedees voor FL 12,50
Kan je niet voor gaan zitten tobben, werken prima! Als ik de doos moet geloven zijn ze zelfs 12 speed compatible!!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

ik zit hier ook naast 60 fujitsu cdrtjes!

en je krijgt er zelfs een Duitse AOL cd bij, jippie!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:32
Philips = :)
Arita = :(
That's Write = :(/ :)
Kodak = :)

Als ze groen van achterkant zijn, ondersteunen ze in ieder geval 4x. Als ze goud van de achterkant zijn, ondersteunen ze geen 4x: 2x max.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:42
waarom is een cd slecht dan???
als ie gebrand en gelezen kan worden is er in principe toch niks mis mee??
Ik gebruik voor 80 min arita's en voor 74 min gewoon siemens...

Nog geen cd verknoeit...

FX

Stay safe

Verwijderd

Je hebt ook nog zoiets als de houdbaarheid van je cd. Sommige cd's worden na een paar maanden al onleesbaar(of gewoon een stuk slechter), bij goede cd's duurt dat meer dan 5 jaar

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb bij mediamarkt eens acer cd's gekocht, pak van 10 voor F10,- perfekte dingen!

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:14
thats write lijkt heel goed maar naar een poos beginnen ze te "schimmelen" :(
ik heb ik zelf ook gemerkt :( al die cd's kan ik nu weggooien
dus ik zou geen thats write nemen
Pagina: 1