Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een behoorlijk irritant probleem, namelijk:
Als ik instellingen van mijn iPod in iTunes verander of ik wil liedjes sturen naar mijn iPod via iTunes, dan freezed iTunes, hoor ik mijn HD ratelen en even later krijg ik de melding dat de schijf niet gelezen kan worden en er kan niet naar worden geschreven. En soms krijg ik de melding dat hij niet kan koppelen bij iPod Updater. Het gekke is, dat dit sinds kort is, namelijk sinds eergisteren. Daarvoor werkte alles nog prima..
Wat heb ik al geprobeerd?
- Mijn iPod hersteld met de iPod Updater. (tot 3x toe..)
- Ik heb iTunes en de iPod for Windows software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. (tot 4x toe..)
- Ik heb alternatieven geprobeerd, zoals Anapod, Winamp en Mediamonkey, maar geen van alleen vind ik net zo lekker werken als iTunes.
Nou, weet iemand wat hier aan de hand kan zijn en wat ik hieraan kan doen?
Ik hoop dat ik jullie genoeg geïnformeerd heb en dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Edit: Ik gebruik nu tijdelijk Winamp, maar hij ziet mijn iPod niet..
Ook hier weer fabrieksinstellingen hersteld, maar dat baat ook hier niet..
Ik heb sinds kort een behoorlijk irritant probleem, namelijk:
Als ik instellingen van mijn iPod in iTunes verander of ik wil liedjes sturen naar mijn iPod via iTunes, dan freezed iTunes, hoor ik mijn HD ratelen en even later krijg ik de melding dat de schijf niet gelezen kan worden en er kan niet naar worden geschreven. En soms krijg ik de melding dat hij niet kan koppelen bij iPod Updater. Het gekke is, dat dit sinds kort is, namelijk sinds eergisteren. Daarvoor werkte alles nog prima..
Wat heb ik al geprobeerd?
- Mijn iPod hersteld met de iPod Updater. (tot 3x toe..)
- Ik heb iTunes en de iPod for Windows software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. (tot 4x toe..)
- Ik heb alternatieven geprobeerd, zoals Anapod, Winamp en Mediamonkey, maar geen van alleen vind ik net zo lekker werken als iTunes.
Nou, weet iemand wat hier aan de hand kan zijn en wat ik hieraan kan doen?
Ik hoop dat ik jullie genoeg geïnformeerd heb en dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Edit: Ik gebruik nu tijdelijk Winamp, maar hij ziet mijn iPod niet..
[ Voor 11% gewijzigd door RnB op 21-03-2006 09:51 ]