Toon posts:

Voeding gestorven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om het volgende,

mij pc (amd3000+ 1gb ddr 6600GT 80 GB + 200GB hd sirtec 400watt asus K8N-e deluxe) deed het prima totdat ik hem gister avond opstartte, toen deed mijn wireless desktop (logitech ex100) het niet, heel vreemd want de batterijen zijn net nieuw. toen heb ik de pc uit gedaan en niet meer naar gekeken tot ik een soort hoge piep hoorde, heel zacht maar wel hoorbaar. ik dacht dat t uit mn pc kwam en jawel, toen ik de stekker eruit haalde werd het stil. de volgende morgen wilde ik een nieuwe poging doen maar toen ik de stkker er in stopte en op de aan knop drukte gebeurde er niets, alleen de piep keert vrolijk terug. Aangezien niets iets doet, ook geen fans, denk ik dat er iets mis is met de voeding. Ik heb wel eens een dood mobo gehad en toen begonnen de fans wel te draaien. Is mijn voeding vertrokken richting de voeding-hemel? :X ;(

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
kontroleer of alles nog goed zit in en buiten de kast, heb je de kast verplaatst?

probeer met een andere voeding?

hoe waren je 12 volt en 5 volt, waren deze stabiel, te hoog of te laag.
indien deze voorheen al niet goed waren dan had je het nu geweten.

Verwijderd

Topicstarter
mn pc staat in onze "woonkamer" en ik woon in een studenten huis dus kan vannalles mee gebeurd zijn, ga morgen ns ff de kabels checken en heb nog een bmerk-laawaaimaker voeding dus die stop ik dr wel even in, 12 en 5v lijnen waren volgens mij goed, vind t zo vreemd dat ie "uit t niets" drmee stopt, kan dit wel? hopelijk is t een simpel iets als een kabel ofzo..thx voor snelle reply btw. :*)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Hij kan gewoon uit het niets overlijden, net als jij dat kan :o

Even een andere voeding erin, dan weet je zeker dat het niet het moederbord/CPU is en je een mooie nieuwe voeding mag uitzoeken :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Mwah ik heb de voeding pas een paar maanden dus heb vast nog wel garantie... :Y)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is sirtec ook geen A-merk, dus als je garantie hebt zou ik geld terug vragen en een A-merk kopen. Kijk voor meer info in het volgende topic: Welke voeding heb ik nodig? Deel 14

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
ja dan bestel ik gewoon bij de firma waar ik m vandaan heb een antec of asus of iets dergelijks, sirtec is trouwens eigenlijk chieftec maargoed. :?
Pagina: 1