Shop-Script krijg er geen euro teken in

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:55
Nou ik ben bezig voor me broer Shop-Script in te richten en dat gaat allemaal naar behoren op 2 gedeelte na.
Namelijk staat er bij elk product US $ <prijs>.
En nou heb ik de source files zitten te door zoeken en tevens google af gezocht maar kan niks vinden wat mij op een goed spoor zet.
In de template files welke in "smarty" layout zijn (weet niet precies of ik het zo goed noem). verwijzen naar de variable "{$smarty.const.CURRENT_PRICE}" maar ik kan deze nergens anders terug vinden.

In de files: product_brief.tpl.html en product_detailed.tpl.html worden de prijzen dus weer gegeven zoals ik hier boven al vertelde.

Ik weet wel dat het mogelijk is want op mijn google zoektocht ben ik wel genoeg winkels tegen gekomen welke een euro/ roebel/ israel munt stuk teken tegen.

[ Voor 3% gewijzigd door The-Source op 20-03-2006 22:43 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We geven hier in Programming geen support op scripts van derden; we schrijven onze eigen software. Neem dus liever contact op met de maker van het script, en mocht dat geen uitkomst bieden, dan kun je een nieuw topic openen in Software Algemeen, maar dan lijkt het me wel handig als je op zijn minst even vertelt welk script je gebruikt. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.