Toon posts:

Lycos webhosting - PHP problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in november 2004 een domeinnaam en hostingpakket gewonnen bij Lycos. Tijdens het eerste jaar werkte alles prima, maar toen dit gratis pakket verliep in november 2005 en ik overgestapt ben op een betaald pakket, loop ik steeds tegen een aantal problemen op.

Het zit zo; PHP pagina's weigeren bij mij vaak te laden. In Firefox krijg ik dan een blanco pagina te zien (als ik de bron bekijk staat er helemaal niets op de pagina's) en in Internet Explorer een standaard "kan de pagina niet laden" foutmelding. Soms werkt het na een aantal keer refreshen wel, soms helemaal niet. Ik kan ook totaal niet vinden waar het aan zou kunnen liggen; op bepaalde dagen heb ik nergens last van, terwijl er op andere dagen bijna niks wil laden zonder minstens vijf keer te moeten refreshen. Het ligt niet aan de PHP bestanden zelf, want op m'n lokale server (en zelfs op de gratis accounts van Lycos Tripod (!) werkt alles wel prima)

Op de 1 of andere manier heeft Firefox er trouwens meer last van dan Internet Explorer (dezelfde pagina's . Bepaalde PHP bestanden lijken er ook meer last van te hebben dan anderen. Ik gebruik bijvoorbeeld het Coppermine foto-albumsysteem, en dat werkt heel vaak niet, terwijl mijn eigen simpelere PHP bestanden het in 80% van de gevallen wel gewoon doen.

Het heeft ook niks met mijn bandbreedte verbruik te maken, want daar zit ik nog ruimschoots onder...

Ik heb al een aantal keer gebeld met de helpdesk van Lycos, maar daar lijkt niemand te snappen wat er aan de hand is. Ook al een aantal keer mailtjes verstuurd, maar daarvan is er nooit ook maar één beantwoord.

Is er hier misschien iemand bekend met het probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 22:50 ]

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als het niet geweldig werkt, waarom stap je dan niet over naar een andere provider?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zo stom geweest om een jaar vooruit te betalen; tot november 2005 dus, en vind het dus erg zonde als ik dat voor niks heb gedaan.

Verder ben ik niet heel erg bekend met hosting bedrijven... zijn er meer hosting bedrijven waar je tegen een lage prijs PHP/MySQL en een grote hoeveelheid schijfruimte (minstens 1 a 2 GB) kan krijgen?

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-12 15:00
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:38:
Ik ben zo stom geweest om een jaar vooruit te betalen; tot november 2005 dus, en vind het dus erg zonde als ik dat voor niks heb gedaan.

Verder ben ik niet heel erg bekend met hosting bedrijven... zijn er meer hosting bedrijven waar je tegen een lage prijs PHP/MySQL en een grote hoeveelheid schijfruimte (minstens 1 a 2 GB) kan krijgen?
http://www.webhosters.nl

Zoek op 'virtueel', kan je precies aangeven hoe en wat je wil :).
Verhuizen van een .nl domein kan daarnaast ook naar de nieuwe hoster, je moet daarvoor 2 formulieren hebben (registratie contract .nl domeinnaam en verhuizen naar andere deelnemer).

http://specs.tweak.to/5253