Toon posts:

Vaag probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een probleem en weet echt niet waar het aan ligt. :? 8)7 :?
Heb een Nvidia 6600GT 256Mb PCI-E en vorige week was alles nog goed. Ik haalde op 3DMark 03 rond de 15000 punten en alles draaide goed, tot een paar dagen terug dan...
Ik speel FS2004 nogal eens en had daar nooit problemen mee, altijd rond de 40-50 fps en nu krijg ik allemaal trillende textures op me scherm. Heb FS2004 al opnieuw geinstalleerd en andere drivers, niets werkt. Heb vandaag me kaart omgeruild voor een nieuwe en nog steeds hetzelfde probleem.
AA settings heb ik ook al geprobeerd en dat maakt wel verschil maar vorige week had ik AA gewoon op standaard staan en was er niks aan de hand.

Heb 3DMark nu weer gedraaid en haal nu 8000 punten, heb dat vergeleken met iemand met dezelfde pc en die heeft 15000 (wat ik dus vorige week ook nog had) en hij heeft zelfs minder geheugen en minder videokaart geheugen dan ik.

Nog iets vaags, bij de core clock staat bij mij 10mhz |:(

Heb de compare van mij en die andere ff als link hier geplaatst 3Dmark results

Hoop echt dat iemand me kan helpen wordt er echt gek van...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
15k 03 met een 6600GT kan niet, 8000 is wel een normale score.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

fijne topictitel :?

maargoed, hardware is dus niet het probleem aangezien je een andere kaart hebt geprobeerd, dus wellicht de software.. drivers opnieuw installeren levert niet altijd het gewenste resultaat (aangezien windows daar wel eens vreemd mee wil omgaan).

persoonlijk zou ik windows eens opnieuw installeren en gokje dat de boel dan weer werkt zoals je gewend bent.

(of check even of er geen dingen in de bios zijn veranderd, btw geen vage problemen gehad afgelopen week die indirect voor dit probleem kunnen hebben gezorgd?)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik had toch echt die score maar goed waarom heb ik dan nu zo trillende en schokkend beeld in een spel? terwijl ik dat vorige week niet had, en me instellingen precies hetzelfde heb?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:31:
Nou ik had toch echt die score maar goed waarom heb ik dan nu zo trillende en schokkend beeld in een spel? terwijl ik dat vorige week niet had, en me instellingen precies hetzelfde heb?
wat moet ik me daarbij voorstellen? maak anders een screen als dat duidelijk word :)
en die score, die was dan niet goed het is onmogelijk dat je die score haalt of je moet SLI draaien...
(verder maakt die extra 256MB op een 6600GT niets uit...)

verder wel FS2004 upgedate?

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het, sorry voor de vage titel, wist ff niks beters.

Heb inderdaad wel iets vaag meegemaakt de afgelopen week, namelijk dat me muis vaak helemaal weg was, nou ja ik zag me aanwijzer wel maar die verplaatste zich niet meer...
En had ook iets raars met Azureus, wanneer ik die afgesloten had reageerde me hele pc niet meer,kon niets meer ook niet in taakbeheer, enige oplossing was uitzetten...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Brakke voeding? Check je voltages eens. Geef ook je volledige specs even.

Verwijderd

Topicstarter
Heb al screens gemaakt, weet alleen niet welke afmetingen die maximaal mogen zijn en hoe ik ze hierop krijg dus als iemand dat even kan melden zet ik ze dr op.

Me specs zijn:

Intel P4 3.0Ghz 800fsb 2mb L2 HT
Asus P5GDC Deluxe - Chipset 915P
Asus 6600GT 256Mb PCI-E
Western Digital 1x 40g en 1x 80g 7200rpm
Creative Audigy 2 ZS
1500Mb RAM DDR PC-3200
Asus Atlas series A-45GA W/APFC (voeding)
Windows Media Center 2005
Koeling Thermalright XP-120 met Akasa Amber 120mm fan

Temps zijn: CPU 26, Mobo 25, GPU 50, GPU memory 35, HD's 35

Voltages: CPU core 1.45v, +3.3V 3.33v, +5v 5.59v, +12v 12.04v, GPU core 1.46v, GPU vcc 3.34v,

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 21:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:47:
Heb al screens gemaakt, weet alleen niet welke afmetingen die maximaal mogen zijn en hoe ik ze hierop krijg dus als iemand dat even kan melden zet ik ze dr op.

Me specs zijn:

Intel P4 3.0Ghz 800fsb 2mb L2 HT
Asus P5GDC Deluxe - Chipset 915P
Asus 6600GT 256Mb PCI-E
Western Digital 1x 40g en 1x 80g 7200rpm
Creative Audigy 2 ZS
1500Mb RAM DDR PC-3200
Asus Atlas series A-45GA W/APFC (voeding)
Windows Media Center 2005
Koeling Thermalright XP-120 met Akasa Amber 120mm fan

Temps zijn: CPU 26, Mobo 25, GPU 50, GPU memory 35, HD's 35

Voltages: CPU core 1.45v, +3.3V 3.33v, +5v 5.59v, +12v 12.04v, GPU core 1.46v, GPU vcc 3.34v,
Best behoorlijk knap dat je daarmee 15000 punten krijgt ik haalde namelijk met een Athlon XP 3200 en een Radeon 9600 en hetzelfde geheugen 4000 punten. Je weet zeker dat die score klopt?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik weet zeker dat ik die score gezien heb, weet niet of die ook klopt, ik heb het over 3Dmark 03 he...weet niet of dat duidelijk was. Maar opzich vindt ik die score nog niet zo erg van 8000 alleen snap ik niet wat er aan de hand is in een spel.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ook een vage titel...

Verder zie ik hier niets anders dan benchmarkscorevergelijkingen (kijk eens hoe ver ik kan pissen...) en niets over basic driver analyse.

Begin eens met mobochipset en VGA drivers te updaten. En doe dat voortaan voor je een topic opent :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.