Vraagje : Heb wegens het ontbreken van de funtie om de opmaak van knoppen te wijzigen een tekstvak gemaakt, en die vervolgens bij klikken een VBA code gegeven. Maar nu is de cursor als ik er overheen ga nog een gewone tekstcursor. Hoe en op welke manier kan ik hier een pijltje van maken?
Application.Cursor.
Verder mis ik hier nogal wat eigen inzet, en daarom doe ik je topic dicht. Ik zie nergens wat je al geprobeerd hebt, en wat daaraan niet lukte, of zelfs maar waarop je gezocht hebt. Met mijn zoekquery, die toch echt niet exotisch is, had ik in de tweede hit al beet.
Daarnaast hoort VBA in Officesuites en -software, zoals je ook in Waar hoort mijn topic? had kunnen lezen, maar omdat ze ook daar niet vrolijk zullen worden van dit topic, doe ik je topic dicht in plaats van het te verplaatsen.
Verder mis ik hier nogal wat eigen inzet, en daarom doe ik je topic dicht. Ik zie nergens wat je al geprobeerd hebt, en wat daaraan niet lukte, of zelfs maar waarop je gezocht hebt. Met mijn zoekquery, die toch echt niet exotisch is, had ik in de tweede hit al beet.
Daarnaast hoort VBA in Officesuites en -software, zoals je ook in Waar hoort mijn topic? had kunnen lezen, maar omdat ze ook daar niet vrolijk zullen worden van dit topic, doe ik je topic dicht in plaats van het te verplaatsen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.